bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Київський фестиваль “FriendFest” шукає інформаційних партнерів
28.05.2013

Київський фестиваль “FriendFest“    

16 червня 2013, м. Київ

Пропонуємо Вам долучитися до Київського фестивалю “FriendFest” і підтримати захід у статусі “Інформаційний партнер”.

Даний проект можна розглядати як довгострокову перспективу  підтримки та цілісного розвитку. Фестиваль дає змогу не лише підвищити свій авторитет, але й заявити або покращити репутацію та пізнаваність свого бренду.

Фестиваль “FrendFest” – це чудова можливість зав’язати довгострокові відносини з глядачем та передати йому свої цінності та бажання. Ми раді вітати Вас в рядах нашої дружньої та сильної команди.

Ми за індивідуальну розробку найбільш необхідних та доцільних форматів співпраці в рамках нашого проекту. Це можуть бути нестандартні методи маркетингу та реклами, стилізації відео- та аудіоконтенту, розробка спеціальних акцій, що будуть асоціюватися з партнером, флеш-моби, різнопланові активності, брендування футболок, сувенірної продукції та інше. З радістю вислухаємо Ваші побажання та разом розробимо план чіткої реалізації проекту. Наразі надаємо перелік стандартних послуг, які ми можемо надати в рамках нашого проекту.

Послуги, що надаються інформаційному партнеру:

  • розміщення логотипу  JCI Youth (далі – Партнера) на промо-матеріалах Фестивалю, листівках-флаєрах, афішах заходу;
  • розміщення логотипу Партнера на сайті заходу;
  • присутність 2-х представників на відкритті Фестивалю та спеціальних подіях;
  • розміщення логотипу Партнера на сайті заходу в розділі «Партнери», а також на офіційний сторінках заходу у соціальних мережах (Facebook, Vkontakte);
  • можливість розповсюджувати промо-матеріали під час заходів Фестивалю;
  • присутність логотипу журналу на Brandwall.

Зі свого боку, звертаємося з проханням:

  • розміщення прес-анонсу та прес-релізу Фестивалю на сайті Партнера (мінімум  2 текстових матеріали);
  • здійснення двох електронних розсилок по базі підписників сайту компанії / організації.

Підтримка заходу Вашою організацією надає вам можливість привернути увагу масової аудиторії, студентів,  творчих особистостей, членів медіа-середовища та молоді з активною життєвою позицією.

Фестиваль відбудеться 16 червня 2013 на вул. Хрещатик.

Стати учасником може кожен бажаючий.

Орієнтовна кількість відвідувачів Фестивалю –5000 ос.

Покриття рекламними та інформаційними носіями дає змогу говорити про інформування та привернення аудиторії в 200 000 осіб.

Організатором фестивалю є ГО «Український молодіжний центр» - недержавна неприбуткова громадська організація, що діє задля розвитку ініціатив молоді та реалізації інноваційних проектів, спрямованих на розвиток нових напрямків молодіжного руху й підтримку творчих ініціатив. 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.