Благодійний фонд «Рокада» спільно з Міжнародним фондом «Відродження» організовує серію тренінгів, присвячених розвитку громад. Разом ми вивчаємо основи проєктного менеджменту, написання грантів, процедури отримання фінансування на реалізацію власних проєктів, а також відкриття власної справи.
Тож, запрошуємо вас доєднатися до безкоштовного онлайн-навчання, що відбудеться 15 грудня о 14:00. Тривалість: 2 години. Тема: «Документообіг громадської організації».
Зареєструватися можна за цим лінком:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfWsXqCmB6i0JapRjxTyn9ab3M-SaCPgewAEpoY_omdJF2M1Q/viewform
Усім, хто зареєструвався на тренінг через цю форму, надійде лист з підтвердженням участі та посиланням на платформу Zoom.
Програма тренінгу:
1. Основні засади діяльності Громадських організацій.
2. Яка звітність буває у громадських організацій.
3. Які звіти необхідно надавати до державних органів.
4. Документування управлінської (статної) діяльності.
5. Головні вимоги до ведення бухгалтерського обліку в громадських організаціях.
6. Документування господарських операції. Вимоги до первинних документів та терміни їх зберігання.
7. Документування надходження членських внесків, благодійної допомоги, грантів тощо.
8. Документування надання благодійної допомоги та її оподаткування.
9. Готівкові операції: коли потрібен РРО/ПРРО, ліміти та обмеження щодо розрахунків готівкою.
10. Нюанси взаємодії із ФОП.
11. Наймані працівники:
• Документи з охорони праці;
• Ведення кадрового обліку;
• Нарахування і виплата заробітної плати та її оподаткування;
• Договори ЦПХ
12. Коли громадська організація зобов’язана стати платником ПДВ або сплачувати ПДВ навіть не будучи платником ПДВ. Податок на «репатріацію» доходів.
13. Відповіді на питання.
Коментарі