Мрієш працювати менеджером улюбленого артиста? Чи підкорити журналістику? Хочеш писати вдалі тексти для соціальних мереж? Тоді тобі точно допоможе цей курс! Розпочато набір на курс «PR та журналістика: просто про складне», який в собі поєднав піар, рекламу, журналістику, брендинг та SMM. Програма передбачає проведення теоретичних занять щопонеділка та практичних на вихідних протягом навчального року. Початок занять 11 вересня 2023 року, але формування груп закривається 30.09.2023 року. Навчання безкоштовне*!
У рамках курсу ви не лише дізнаєтесь про інструменти піару та реклами, але зможете навчитись ними користуватись! Як розробити промо-кампанію? Як швидко розповсюдити інформацію у соціальних мережах? Як організувати соціальну акцію? Відповіді на ці та на безліч інших запитань ви можете отримати у нас на заняттях поблизу станції метро Арсенальна.
Також буде цілий блок тем, який детальніше познайомить з журналістикою та YouTube-блогінгом: як правильно подавати новини, з чого варто почати при створенні YouTube-каналу, як правильно знаходити інформацію та здобувати ексклюзивні коментарі на визначену тему.
По закінченню курсу ви будете ЗНАТИ:
основну термінологію в галузях PR та реклама;
як правильно працювати зі ЗМІ;
як і де шукати спонсорів;
основи SMM та нетворкінгу;
як правильно написати та подати інформацію;
основи іміджмейкінгу;
як дати вдалу назву проєкту;
етапи створення бренду;
канали розповсюдження реклами.
Будете ВМІТИ:
проводити PR-акції та PR-кампанії;
розробляти та правильно подавати нові бренди;
покращувати існуючі бренди;
давати влучну назву та слоган брендам, заходам, акціям, фестивалям тощо;
розміщувати рекламу на різних рекламних носіях;
користуватися основними методами креативності;
користуватися методами SMM та SEO-оптимізації;
володіти основами фотографії та основних графічних редакторів;
працювати зі ЗМІ та лідерами думок;
писати рекламні та піар тексти;
організовувати заходи;
розробляти та реалізовувати власні проекти;
розповісти та провести презентацію про певну архітектурну пам’ятку;
оцінювати власні досягнення та досягнення інших гуртківців;
співпрацювати та розподіляти обов’язки під час колективної роботи.
Викладач: Роман Бутурлакін (автор YouTube-каналу з загальною кількістю переглядів у 2 мільйони чоловік за рік, куратор прес-центрів міжнародних та всеукраїнських культурних фестивалів, у минулому SMM-ник гурту “Время и Стекло”)
Для участі у проекті необхідно заповнити Google форму (https://forms.gle/gMbRzhmwWDsGoXtM8) та чекати результатів.
Кінцевий термін подачі заявок — 30 вересня 2023 року.
Кількість учасників: 20 чоловік.
Організатор: Київський Палац дітей та юнацтва
*Організаційний внесок - 150 грн/рік
Коментарі