Мрієш працювати менеджером улюбленого артиста? Чи підкорити політику? Хочеш писати вдалі тексти для соціальних мереж? Тоді тобі до нас! Розпочато набір на курс «PR та реклама: просто про складне», який в собі поєднав піар, рекламу, брендинг та SMM. Програма передбачає проведення теоретичних занять щоп’ятниці та практичних на вихідних протягом навчального року. Початок занять 9 вересня 2022 року, але формування груп закривається 30.09.2022 року. Навчання безкоштовне*!
У рамках курсу ви не лише дізнаєтесь про інструменти піару та реклами, але зможете навчитись ними користуватись! Як розробити промо-кампанію? Як швидко розповсюдити інформацію у соціальних мережах? Як організувати соціальну акцію? Відповіді на ці та на безліч інших запитань ви можете отримати у нас на заняттях поблизу станції метро Арсенальна.
По закінченню курсу ви будете ЗНАТИ:
основну термінологію в галузях PR та реклама;
як правильно працювати зі ЗМІ;
як і де шукати спонсорів;
основи нетворкінгу;
як правильно написати та подати інформацію;
основи іміджмейкінгу;
як дати вдалу назву проекту;
етапи створення бренду;
канали розповсюдження реклами;
основні історичні та природні пам’ятки Києва.
Будете ВМІТИ:
проводити PR-акції та PR-кампанії;
розробляти та правильно подавати нові бренди;
покращувати існуючі бренди;
давати влучну назву та слоган брендам, заходам, акціям, фестивалям тощо;
розміщувати рекламу на різних рекламних носіях;
користуватися основними методами креативності;
користуватися методами SMM та SEO-оптимізації;
володіти основами фотографії та основних графічних редакторів;
працювати зі ЗМІ;
писати рекламні та піар тексти;
організовувати заходи;
розробляти та реалізовувати власні проекти;
розповісти та провести презентацію про певну архітектурну пам’ятку;
оцінювати власні досягнення та досягнення інших гуртківців;
співпрацювати та розподіляти обов’язки під час колективної роботи.
Викладач: Роман Бутурлакін (автор YouTube-каналу з загальним охопленням аудиторії у 1 мільйон чоловік, куратор прес-центрів міжнародних та всеукраїнських культурних фестивалів, у минулому SMM-ник гурту “Время и Стекло”)
Для участі у проекті необхідно заповнити Google форму (https://forms.gle/gMbRzhmwWDsGoXtM8) та чекати результатів.
Кінцевий термін подачі заявок — 30 вересня 2022 року.
Кількість учасників: 20 чоловік.
Організатор: Київський Палац дітей та юнацтва
*Організаційний внесок - 150 грн/рік
Коментарі