Оголошується набір учасників та учасниць на участь у онлайн-семінарі «Образ «Іншого. Виховання цінностей толерантності на уроках історії».
Ми радо запрошуємо до участі:
– вчителів/вчительок історії;
– студентів/студенток історичних спеціальностей, що планують будувати кар’єру чителя/вчительки чи тренера/тренерки в царині історії;
– викладачів/викладачок історії, зацікавлених проблематикою виховання толерантності.
Щоб взяти участь у семінарі заповніть будь ласка форму за покликанням: https://cutt.ly/vvVqqow
Семінар відбуватиметься із використанням платформи Zoom. Ви можете записатися на одну зі зручних для вас дат семінару.
Дати проведення семінарів:
25 травня;
24 червня.
На електроні адреси відібраних учасників/учасниць надійдуть запрошення на подію. Поспішайте, кількість місць обмежена.
Під час семінару мипрезентуємо результати антидискримінаційного моніторингу шкільних підручників з історії. За результатами моніторингу ми виявили такі різновиди дискримінації:
– гендерна дискримінація;
– ейблізм;
– ейджизм та адультизм (вікові параметри дискримінації);
– етноцентризм;
– релігійна дискримінація;
– дискримінаційні особливості ментального картографування.
Ми також детальніше зупинимося на тому, що таке дискримінація та якими бувають її різновиди.
Також ви дізнаєтеся про те, як під час уроків з історії:
– формувати критичне мислення;
– виховувати цінності толерантності;
– послуговуватися принципами багатоперспективності, транскультурності, інклюзивності, різноманіття тощо.
Спікери семінару
Петро Долганов – історик, кандидат історичних наук, доцент кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, член ГО «Центр суспільних дій «CiVitas», редактор рубрики «Подолання минулого» на сайті Міжнародного інтелектуального часопису «Україна Модерна». У 2010 р. захистив дисертацію за темою «Український економічний націоналізм на західноукраїнських землях: 1919–1939 рр.». Автор монографії «Свій до свого по своє: соціально-економічний вимір націєтворчих стратегій українців у міжвоєнній Польщі» та співавтор книги «Місто пам’яті – місто забуття: палімпсести меморіального ландшафту Рівного». Організатор тренінгів, літніх шкіл, круглих столів, прес-конференцій та академічних конференцій на історичну і політичну тематику. Автор академічних та науково-популярних текстів з історії та політики пам’яті. Наукові інтереси: теорія і практика націоналізму, політика пам’яті, історія Голокосту, економічні чинники поведінки місцевого населення під час Голокосту на теренах Західної України.
В’ячеслав Долід – історик, кандидат історичних наук, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, експерт ГО «Центр суспільних дій «CiVitas». У 2010 р. захистив дисертацію на тему «Трансваальська криза в оцінці британського політикуму та суспільства (1895–1896 рр.)». Організатор тренінгів, літніх шкіл, круглих столів, прес-конференцій та академічних конференцій на історичну і освітню тематику. Автор академічних та науково-популярних текстів з менеджменту освіти, історії та методики викладання історії. Наукові інтереси: формування навичок майбутнього, освіта впродовж життя, світова історія та макро-історичні процеси.
Коментарі