Проект MediaNext від Інтерньюз-Україна та European Journalism Center (Нідерланди) запрошують професійних журналістів, редакторів та вмотивованих громадських активістів на дводенні сесії з нових медіа у Львові (15-16.06) та Донецьку (26-27.06).
Тренінг має назву «Як нові медіа оптимізують роботу видань? Від внутрішніх інфопотоків до зовнішнього просування»
Чому навчатимемося? Пропонований навчальний курс розрахований на журналістів, редакторів, вмотивованих медіа-активістів.
За результатами навчання учасники зможуть запропонувати своїм виданням конкретні кроки в стратегії онлайн присутності видання й ефективній організації роботи редакції.
Для чого це? Інтернет здатен бути дієвим інструментом для досягнення поставлених цілей видань і організацій.
Водночас, журналісти нерідко потрапляють «у виделку часу» при спробі поєднати роботу оффлайн і онлайн.
Які підходи і навички варто привнести в роботу редакції для її ефективної і швидкої роботи?
Яким має бути оптимальний дизайн сайту, як відповісти на очікування читачів і як просувати ваше видання онлайн з допомогою наявних ресурсів, не витрачаючи зусиль на створення нового контенту? Хто може подаватися?
Запрошуються професійні журналісти і медіа-активісти з середнім рівнем знань і навичок в соціальних медіа, чия робота пов’язана з користуванням Інтернету. Якщо ви не брали участь у попередніх модулях, рівень ваших знань і навичок користування Інтернетом має бути вищим від початкового (наприклад: розуміння, як працює RSS, що таке мультимедіа, головні засади роботи в Twitter).
Дати проведення:
Львів – 15-16 червня 2010 року (вівторок, середа),
Донецьк – 26-27 червня 2010 року (субота, неділя)
Заповнити онлайн-анкету та дізнатися більш детальну інформацію можна на блозі http://medianext-ua.livejournal.com/75474.html
Контактні особи: Віталій Мороз, керівник програм з нових медіа, 044 458 44 40, vmoroz (at) internews.ua
Ольга Сушицька, координатор проектів, 067 243 63 55, osushytska(at)internews.ua
Коментарі