Проект MediaNext від Інтерньюз-Україна та European Journalism Center (Нідерланди) запрошують професійних журналістів, редакторів та вмотивованих громадських активістів на дводенні сесії з нових медіа в Києві (22-23.05), Одесі (25-26.05), Харкові (29-30.05)
ІІI модуль навчання має назву «Як нові медіа оптимізують роботу видань? Від внутрішніх інфопотоків до зовнішнього просування»
Чому навчатимемося?
Пропонований навчальний курс розрахований на журналістів, редакторів, вмотивованих медіа-активістів. За результатами навчання учасники зможуть запропонувати своїм виданням конкретні кроки в стратегії онлайн присутності видання й ефективній організації роботи редакції.
Для чого це?
Інтернет здатен бути дієвим інструментом для досягнення поставлених цілей видань і організацій. Водночас, журналісти нерідко потрапляють «у виделку часу» при спробі поєднати роботу оффлайн і онлайн.
Які підходи і навички варто привнести в роботу редакції для її ефективної і швидкої роботи? Яким має бути оптимальний дизайн сайту, як відповісти на очікування читачів і як просувати ваше видання онлайн з допомогою наявних ресурсів, не витрачаючи зусиль на створення нового контенту?
Заповнити онлайн-анкету можна на блозі http://trainingsiua.blogspot.com/ або на сайті http://www.internews.ua/.
Хто може подаватися?
Запрошуються професійні журналісти і медіа-активісти з середнім рівнем знань і навичок в соціальних медіа, чия робота пов’язана з користуванням Інтернету.
Якщо ви не брали участь у попередніх модулях, рівень ваших знань і навичок користування Інтернетом має бути вищим від початкового (наприклад: розуміння, як працює RSS, що таке мультимедіа, головні засади роботи в Twitter).
Кількість учасників – до 16 чоловік на один модуль.
Географія учасників: Сесія в Києві: учасники з Києва (мінімум 70%), Житомира, Вінниці, Чернігова, Сесія в Одесі: учасники з Одеси (мінімум 70%), Миколаєва, Херсона, Криму Сесія в Харкові: учасники з Харкова (мінімум 70%), Дніпропетровська, Сум, Полтави.
Дати проведення:
Другий раунд навчання (III модуль) у Львові, Донецьку і знову Києві буде оголошено додатково.
Увага!
Учасників з інших міст аніж Київ, Одеса, Харків можуть брати участь в конкурсі за умов самостійного забезпечення проїзду до місця проведення і проживання. Тренерами виступатимуть провідні українські експерти з нових медіа з досвідом роботи в галузі.
Умови відбору:
Учасники відбираються на конкурсній основі.
Участь - безкоштовна.
Обов’язковою умовою участі в конкурсі є :
1) заповнення онлайн-анкети,
2) оплата реєстраційного внеску – 100 грн. (призначення коштів – нагородження призами найактивніших учасників)
Останній термін подачі на конкурс: 18.00, п’ятниця, 30 квітня 2010 року.
Результати конкурсу: — 12 травня 2010 року
Якщо у вас є запитання, будь-ласка, заохочуємо задавати на наших офіційних ресурсах: Twitter: @medianext_ua
Блог: medianext_ua.livejournal.com
Cторінка в Facebook: MediaNext Ukraine
Контактні особи: Віталій Мороз, керівник програм з нових медіа,
8044 458 44 40 vmoroz (at) internews.ua
Ольга Сушицька, координатор проектів, 8044 458 44 40 osushytska (at) internews.ua
Коментарі