Запрошуємо професійних журналістів, редакторів та вмотивованих громадських активістів на дводенні сесії з нових медіа проектів в Києві (22-23.05), Одесі (25-26.05), Харкові (29-30.05)
Раді повідомити про відбір учасників на навчання з нових медіа проектів MediaNext від Інтерньюз-Україна та European Journalism Center (Нідерланди).
ІІI модуль навчання має назву «Як нові медіа оптимізують роботу видань? Від внутрішніх інфопотоків до зовнішнього просування»
Для чого це?
Інтернет здатен бути дієвим інструментом для досягнення поставлених цілей видань і організацій. Водночас, журналісти нерідко потрапляють «у виделку часу» при спробі поєднати роботу оффлайн і онлайн. Які підходи і навички варто привнести в роботу редакції для її ефективної і швидкої роботи? Яким має бути оптимальний дизайн сайту, як відповісти на очікування читачів і як просувати ваше видання онлайн з допомогою наявних ресурсів, не витрачаючи зусиль на створення нового контенту?
Заповнити онлайн-анкету можна на блозі проекту
Чому навчатимемося?
Пропонований навчальний курс розрахований на журналістів, редакторів, вмотивованих медіа-активістів За результатами навчання учасники зможуть запропонувати своїм виданням конкретні кроки в стратегії онлайн присутності видання й ефективній організації роботи редакції.
Хто може подаватися?
Запрошуються професійні журналісти і медіа-активісти з середнім рівнем знань і навичок в соціальних медіа, чия робота пов’язана з користуванням Інтернету. Якщо ви не брали участь у попередніх модулях, рівень ваших знань і навичок користування Інтернетом має бути вищим від початкового (наприклад: розуміння, як працює RSS, що таке мультимедіа, головні засади роботи в Twitter).
Кількість учасників – до 16 осіб на один модуль.
Географія учасників:
Сесія в Києві: учасники з Києва (мінімум 70%), Житомира, Вінниці, Чернігова, Сесія в Одесі: учасники з Одеси (мінімум 70%), Миколаєва, Херсона, Криму Сесія в Харкові: учасники з Харкова (мінімум 70%), Дніпропетровська, Сум, Полтави
Дати проведення:
Другий раунд навчання (III модуль) у Львові, Донецьку і знову Києві буде оголошено додатково.
Увага! Учасники з інших міст, аніж Київ, Одеса, Харків можуть брати участь в конкурсі за умов самостійного забезпечення проїзду до місця проведення і проживання. Тренерами виступатимуть провідні українські експерти з нових медіа з досвідом роботи в галузі.
Умови відбору: Учасники відбираються на конкурсній основі. Участь - безоплатна.
Обов’язковою умовою участі в конкурсі є:
1) заповнення онлайн-анкети,
2) оплата реєстраційного внеску – 100 грн. (призначення коштів – нагородження призами найактивніших учасників)
Останній термін подачі на конкурс: 18.00, п’ятниця, 30 квітня 2010 року.
Результати конкурсу: — 12 травня 2010 року
Якщо у вас є запитання, будь-ласка, заохочуємо задавати їх на наших офіційних ресурсах: Twitter: @medianext_ua
Блог: medianext_ua.livejournal.com
Cторінка в Facebook: MediaNext Ukraine
Контактні особи: Віталій Мороз, керівник програм з нових медіа, 8044 458 44 40, vmoroz (at) internews.ua
Ольга Сушицька, координатор проектів, 8044 458 44 40, osushytska (at) internews.ua
Коментарі