Магістратура для піарників «Комунікаційне забезпечення діяльності громадських організацій» в Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка пропонує новаторську програму для тих, хто прагне стати ефективним піарменеджером ГО.
Сьогодні є очевидним: громадські організації - один з найважливіших рушіїв позитивних змін у суспільстві. І освітяни Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка не залишаються осторонь. Саме з метою забезпечення ГО (а їх в Україні нині більше 70 тисяч!) кваліфікованими фахівцями у галузі піару, реклами, іміджмейкінгу, брендингу, кризових клмунікацій на кафедрі реклами та звязків з громадськістю ІЖ започаткована магістерська програма “Комунікаційне забезпечення діяльності громадських організацій”.
Ця магістерська программа - єдина в Україні, що присвячена інформаційній та комунікаційній активності саме ГО. З майбутніми магістрами працюють не тільки науковціі кафедри, але й провідні фахівці у галузі звязків з громадськістю, лідери гомадських організацій, представники інформаціних служб. У фокусі навчанні - сучасні технології медійного ринку: створення високоякісного медійного контенту з використанням сучасних мультимедійних технологій.
Інтегровані комунікації, стратегії, психологія та інструменти ефективних комунікацій, розробка та втілення реальних піар-проєктів у громадській сфері, лобіювання та фандрайзинг, публічне мовлення та громадянська журналістика, новітні медіатехнології… Ось неповний перелік проблематики навчальних курсів для майбутніх комунікаційників громадського сектору соціальних комунікацій.
За 1,5 роки випускник вишу з дипломом бакалавра або спеціаліста може здобути сучасну суперактуальну освіту та отримати стпінь магістра за професійною кваліфікацією “фахівець із звязків з громадськістю та пресою”.
Прийом документів до магістратури триває.
Докладну інформацію можна знайти на FB сторінці магістерської програми “Комунікаційне забезпечення діяльності громадських організацій” та на сайті Інституту журналістики.
Коментарі