Як встановити актуальну соціальну проблему та знайти ідею заходу для її вирішення? Як організувати соціальний захід, що спричинить резонанс, матиме позитивне медіа висвітлення та потужний соціальний ефект? Які деталі у підготовці слід врахувати? Спікер майстер-класу: Аліна Бочарнікова - проектний менеджер компанії «Соціальний консалтинг «Параграф».
Будемо говорити про:
1. Пошук ідеї соціального заходу
2. Визначення ключових стейкхолдерів та їх потреб
3. Визначення змісту соціальної проблеми
4. Соціальний вплив заходу та його вимірювання
5. Розробка проекту соціального заходу
6. Цикл реалізації проекту
7. Карта процесів у заході
8. Попередній прорахунок бюджету та необхідних ресурсів
9. Формування команди, розподіл функціональних обов’язків
10. Управління проектом
Спікер майстер-класу:
Аліна Бочарнікова - проектний менеджер компанії «Соціальний консалтинг «Параграф». У 2016 році була співорганізатором понад 15-ти масштабних соціальних заходів різних форматів - триденний IT-хакатон, всеукраїнський форум, благодійний концерт, соціально орієнтовні конференції, серії освітніх зустрічей, вебінарів, флешмобів та акцій.
Організаційний внесок – 150 грн. за умови реєстрації та сплати до 17 травня включно.
Вартість в день проведення - 200 грн.
Реєстрація обов’язкова, кількість місць обмежена.
18 травня
19:00-21:00
вул. Хрещатик 6, поверх 4, офіс 5-а
Соціальний консалтинг ”Параграф”.
Коментарі