Як організувати соціальний захід, який спричинить резонанс, матиме позитивне медіа висвітлення та потужний соціальний ефект? Спікер майстер-класу: Аліна Бочарнікова - проектний менеджер компанії «Соціальний консалтинг «Параграф».
Соціальні заходи є невід’ємною частиною роботи громадських об’єднань. Організація успішних івентів передбачає детальне планування і врахування найдрібніших деталей, делегування обов’язків у команді, правильний розподіл ресурсів і побудову партнерства та інші важливі аспекти.
Організація соціальних івентів вимагає підвищеної уваги, оскільки потрібно сконструювати захід, який стосується широкої аудиторії, вирішує суспільні проблеми та уможливлює фундаментальні зміни.
Будемо говорити про:
1. Цикл реалізації проекту і карту процесів у заході
2. Розробка концепції соціального івенту
3. Попередній прорахунок бюджету та необхідних ресурсів
4. Формування команди, розподіл функціональних обов’язків
5. Комунікація з цільовою аудиторією, написання зрозумілих повідомлень
6. Планування та підготовка локації
7. Джерела фінансування заходу. Складання спонсорського пакету
8. Робота з партнерами та ЗМІ
9. Залучення волонтерів
10. Критерії ефективності і вимірювання результатів заходу
Спікер майстер-класу:
Аліна Бочарнікова - проектний менеджер компанії «Соціальний консалтинг «Параграф». У 2016 році була співорганізатором понад 15-ти масштабних соціальних заходів різних форматів - триденний IT-хакатон, всеукраїнський форум, благодійний концерт, соціально орієнтовні конференції, серії освітніх зустрічей, вебінарів, флешмобів та акцій.
Організаційний внесок – 150 грн. за умови реєстрації та сплати до 18 лютого включно.
Вартість в день проведення - 200 грн.
Реєстрація обов’язкова, кількість місць обмежена.
Коментарі