Школа Рекламних Технологій 17 вересня запрошує на креативний майстер-клас від одного з кращих фахівців у сфері копірайтингу Олександра Рощiна.
Ви дізнаєтеся:
- Як продати слона, не сказавши ні слова
- Розробка продажних текстів - творчість чи технологія
- Копірайтинг - навик, який робить Вас незамінним фахівцем в будь-якiй компанії
- Що спільного у тексту, що продає і ховраха
- Магія текстів і цинізм здорового глузду
- 3 обов’язкові елементи продажних текстів
- 33 місця в бізнесі, де без продажних текстів стає зовсім сумно
- Клієнт завжди правий. Як зрозуміти, продає чи ні?
- 10 елементів тексту, які точно не зашкодять
- Адронний коллайдер продажних текстів - системи дистанційних продажів
- «Як робити не треба» або «Боронь Боже Копірайтинг»
Майстер-клас буде читати:
Олександр Рощiн - Co-founder компанії AGMA, керівник напрямку AGMA.CopyWriting. Займається розробкою та реалізацією інформаційних компаній з 2005 року. За цей час встиг створити і закрити :) десятки інформаційних ресурсів (газет, дайджестів, інтернет-видань) та освітніх проектів у сфері журналістики та PR. В 2012 почав занурюватися в сферу маркетингу, архітектури продажів і Direct-responce Copywriting. Розробив власний підхід “комфортних продажів на відстані”. Творець авторських курсів і методик навчання з архітектури продажів, розробrb прода;yb[ текстів і вибудовування відносин з цільовими аудиторіями.
Не пропустіть цю унікальну можливість.
Дата і час проведення: 17 вересня, 19.00
Місце проведення: Національний університет харчових технологій
Реєстрація обов’язкова!
Коментарі