Громадські та правозахисні організації комунікують щодня. Але чи ефективно? Як оцінити якість комунікацій, в чому вимірювати результати, які інструменти оцінки варто використовувати? Про це, в рамках Школи ефективних комунікацій, розкаже Володимир Дегтярьов, генеральний директор та співвласник PR-агентства Newsfront .
Громадські та правозахисні організації комунікують щодня. Але чи ефективно? Як оцінити якість комунікацій, в чому вимірювати результати, які інструменти оцінки варто використовувати? Про це, в рамках Школи ефективних комунікацій, розкаже Володимир Дегтярьов, генеральний директор та співвласник PR-агентства Newsfront .
У Володимира - понад 11 років роботи в комунікаціях і досвід роботи в НГО, державних органах та бізнесі. Він працював у проекті по боротьбі з торгівлею людьми та насильством у родині, у Відділі преси та інформації Посольства США в Україні та в рекламно-комунікаційних агентствах. З 2009 року він очолює PR-агентство Newsfront, керуючи штатом з понад 30 осіб.
У 2012 році Українська асоціація зі зв’язків з громадськістю визнала Володимира найкращим PR-спеціалістом з боку агентств, а галузеве видання Marketing Media Review включило його до рейтингу “35 кращих професіоналів рекламно-комунікаційного ринку України до 35 років”.
Варто відзначити, що Newsfront PR Agency отримало нагороду у «Національному конкурсі бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності».
Майстер-клас проходитиме 29 липня з 19 до 21 год.
Для участі в майстер-класі реєструйтеся
Про місце проведення заходу будуть поінформовані відібрані учасники. Кінцевий термін подання: 25 липня.
Телефон для довідок 050 612 00 20 (Марина Говорухіна)
Захід проводиться Центром інформації про права людини за підтримки програми «Фонд прав людини» посольства Королівства Нідерландів. Мета майстер-класу - посилення компетентності активістів, що займаються захистом прав людини, у сфері зв’язків із громадськістю та співпраці із пресою.
Коментарі