Під час заходу ми розглянемо як підготувати матеріал для релізу таким чином , щоб шанси потрапити на сторінки видань були досить високі.
Звернемо увагу на роль фото і заголовка в матеріалі, а також поговоримо про те, як чітка структура релізу впливає на передачу інформації.
Михайло Шуранов, працює у сфері зв’язків з громадськістю з 1997 року. Здобув освіту в Королівському інституті маркетингу і Королівському інституті зі зв’язків з громадськістю (Великобританія). З 2007 року викладає на різних програмах з маркетингу та PR.
Для участі в майстер-класі реєструйтеся.
Захід відбудеться 28 листопада 2013 року з 19 до 21 год. Про місце проведення будуть повідомлені відібрані учасники.
Захід проводиться Центром інформації про права людини за підтримки програми «Фонд прав людини» посольства Королівства Нідерландів. Мета майстер-класу - посилення компетентності активістів, що займаються захистом прав людини, у сфері зв’язків із громадськістю та співпраці із пресою.
Увага, проект не передбачає компенсації проїзду учасникам з інших міст. Але для відібраних учасників з регіонів буде надано можливість дивитися відео тренінгу в он-лайн режимі.
Кінцевий термін подання: 26 листопада.
Телефон для довідок 050 612 00 20 (Марина Говорухіна)
Коментарі