Щодня громадські активісти ведуть боротьбу: захищаючи права людини, екологію, право на чесні вибори тощо. І звісно не всім це подобається. Що робити, якщо ваша організація чи її керівник стали жертвою «чорного PR»? Які основні правила потрібно знати, аби захистити репутацію НДО у випадку медіа чи інтернет активності недобросовісних опонентів?
Про це розкаже Ярослав Гордієвич, PR-консультант, який входить в ТОП-10 найсильніших PR-директорів в Україні за версією.
Майстер-клас відбудеться 9 жовтня 2013 року з 18 до 20 год. Про місце проведення будуть повідомлені відібрані учасники.
Для участі у заході просимо заповнити заявку за цією адресою.
Кінцевий строк подання: 7 жовтня.
Захід проводиться Центром інформації про права людини (ЦІПЛ) за підтримки програми МАТРА Королівства Нідерландів.
Увага, проект не передбачає компенсації проїзду учасникам з інших міст. Але для відібраних учасників з регіонів буде надано можливість дивитися відео тренінгу в он-лайн режимі.
Телефон для довідок 050 612 00 20 (Марина Говорухіна)
Коротка довідка про експерта:
Ярослав Гордієвич,
Закінчив юридичний факультет Львівського державного університету. Створював імідж Української Гельсінської спілки з прав людини - сьогодні найвпливовішою правозахисної організації, відповідав за внутрішні комунікації та PR роботодавця у EPAM Systems, керував проектами в комунікаційній групі “Нова концепція”. Серед клієнтів - завод «Дніпропрес», суднобудівні підприємства “Смарт-холдингу”. У 2012-2013 році керував PR-дирекцією найбільшого авіаційного підприємства України - міжнародного аеропорту ”Бориспіль”.
Pro Bono проекти, якими пишається:
- Ввів в медійну порядку денного тему гепатиту С в Україні - проблема пройшла еволюцію від першого репортажу на 1 +1 і заперечення чиновників у 2007-2008 роках до прийняття проекту державної програми щодо гепатитів в Україні;
- Робота зі ЗМІ під час візиту Його Святості Г’ялва Кармапи 17-го в Україну в 2005 році;
- Запуск і підтримка сайту «Гепатит С в Україні» з корисною інформацією для пацієнтів і лікарів.
Коментарі