bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Проект «Нові медіа в дії» для редакторів та журналістів
23.10.2012

Проект «Нові медіа в дії» спрямований на підвищення професійного рівня журналістики та традиційних ЗМІ в Житомирській області через опанування редакторами та журналістами інструментів «нових медіа».

Ініціатор та виконавець проекту «Нові медіа в дії» – Молодіжна громадська організація «Сучасний Формат» за підтримки “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньююз в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

В рамках проекту в листопаді-грудні 2012 року передбачається проведення 4-ох дводенних тренінгових модулів:

Модуль 1. Тенденції розвитку “нових медіа”. Переваги застосування «нових медіа» в діяльності ЗМІ. Робота з цільовими групами. Відмінності в підготовці матеріалів для традиційних та нових медіа: стандарти та рекомендації. Створення мультимедійного контенту. Адаптація текстів для різних форматів та платформ. Теги, ключові слова. 

Модуль 2. Робота з джерелами інформації, пошук в Інтернеті. Закриті та відкриті бази даних, онлайн-моніторинг, RSS, Google Reader, Google Docs, Google Groups, Google Maps, Google Calendar, DropBox, Skype, EverNote.

Модуль 3. Створення, підтримка та просування власного блоґу. Робота з аудіо та відеоподкастами. Карти, графіка, презентації. Застосування інфографіки, візуалізація даних. Використання Google Analitics.

Модуль 4. Етика онлайн-журналістики, юридичні аспекти захисту онлайн-контенту. Інтерактивність користувачів нових медіа, створення спільнот.

Тренерська група проекту:

  • Азад Сафаров, журналіст “5 каналу” та Інтернет-видання “Українська правда”, автор численних журналістських розслідувань, випускник Digital Future of Journalism,Могилянської школи журналістики. Буде проводити тренінги на тему роботи з джерелами інформації в Інтернеті, та використання соціальних мереж у проведенні журналістських розслідувань.
  • Ангеліна Солдатенко, Міжнародний інститут регіональної преси та інформації.
  • Вахтанг Кіпіані – головний редактор, сайт «Історична правда», ведучий програм, телеканал ТВі, колумніст журналів «Український тиждень», «Корреспондент», сайту tsn.ua, низки регіональних видань. Викладач Магістерської програми з журналістики УКУ. Медіа-тренер у проектах МГО «Інтерньюз-Україна», БФ «Розвиток України».  
  • Євген Солонина, журналіст Радіо Свобода.
  • Євген Тютюнник, генеральний директор Інтернет-видання Житомир інфо.
  • Оксана Трокоз, журналіст “5 каналу”, каналу “СТБ” та інформаційного агенства “Інтерфакс”, випускниця проекту Digital Future of Journalism, Могилянської школи журналістики. У проекті виступатиме тренером та буде проводити тренінги на тему: Відмінності в підготовці матеріалів для традиційних та нових медіа. Адаптація текстів для різних форматів та платформ.
  • Олексій Солдатенко, директор Інформаційно-консалтингового PR-агентства “Ідідж-Рост”. Мають багаторічний досвід спільної тренінгової роботи в Україні, Великобританії, Хорватії. В проекті проводитимуть тренінги.
  • Ольга Юркова, віце-президент з контенту медіа корпорації «РІА».
  • Роланд Мікіладзе, спеціальний кореспондент Інформ-агенції «Грузія Online», експерт сайту «Владометр».

Для участі у тренінговому курсі проекту «Нові медіа в дії» необхідно до 23:59 8 листопада 2012 року подати заповнену аплікаційну форму та супровідний лист від ЗМІ (завірений керівником), який свідчить про готовність роботодавця сприяти участі учасника в усіх тренінгових модулях в рамках  роекту.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.