bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Семінар-практикум: Як громадським організаціям співпрацювати з рекламними агентствами?
17.10.2012

6 листопада 2012 року вперше в Україні представники громадських організацій та рекламних агентств зустрінуться аби обговорити можливості співпраці для створення якісної соціальної реклами.

У рамках зустрічі Ірина Кузнєцова, голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції, президент Київського міжнародного фестивалю реклами, офіційний представник Cannes Lions в Україні розкаже:

  • Основні елементи соціальної реклами. Що в ній повинно бути, а що ні і в чому різниця із звичайною?
  • Які агентства в Києві найбільш лояльні до виготовлення соціальної реклами? Чи практикують агентства виготовлення реклами за свій рахунок? Якщо так - на яких умовах?
  • Які нюанси співпраці з органами влади при виготовленні соціальної реклами? Правове регулювання розміщення та утримання соціальної реклами?
  • Як народжуються вдалі слогани? Відеоряд? Чи роблять це рекламні агентства самі або спільно з представниками організацій? Які слова / картинки викликають у людей позитив, які негатив?
  • Українські приклади успішної співпраці недержавних організацій і рекламних агентств?
  • Та багато іншого!

У рамках заходу будуть продемонстровані найкращі приклади рекламних роликів з усього світу.

Участь у семінарі безкоштовна. Реєстрація обов’язкова! Анкети надсилайте за цією адресою: [email protected]. Кінцевий термін подання 02.11.2012 р.

Місто проведення: Київ (учасникам не компенсуються витрати, пов’язані з проїздом та проживанням).

Час проведення: з 17:00 до 20:00.

Точне місце проведення буде повідомлене учасникам, які пройдуть конкурсний відбір. 

Контакти

  • Марина Говорухіна
  • Центр інформації про права людини
  • [email protected]

Коментарі

Ігор Бабій   4420 днів тому   #  

....Точне місце проведення буде повідомлене учасникам, які пройдуть конкурсний відбір....

Це жарт чи стьоб.....

  •   Пiдписатися на новi
Марина Говорухіна   4419 днів тому   #  

Це означає, що бажаючих потрапити на семінар багато, а приміщення не резинове. Тому на захід потраплять люди, які написали переконливу мотивацію.
Детальніше можна про це поспілкуватися в фейсбуці в группі PR НДО

  •   Пiдписатися на новi
Ігор Бабій   4419 днів тому   #  

переконливу мотивацію в чому... тоді потрібно дати представникам організацій чіткі вимоги..щоб всі зрозуміли..якщо потрібна допомога з приміщенням також напишіть хай.... прийдуть всі бажаючі..а скільки бажаючих... яке приміщення потрібно...

  •   Пiдписатися на новi
Марина Говорухіна   4419 днів тому   #  

Ігоре, ви є в фейсбуці? Або напишіть свій скайп? Так ефективніше буде обговорювати технічні питання.

  •   Пiдписатися на новi
Ігор Бабій   4419 днів тому   #  

вислав Вам контакти на електронку

  •   Пiдписатися на новi
Юлия Бережная   4402 дні тому   #  

Марина, як дізнатися про результати відбору? Дуже мрію потрапити на цей семінар :-) Дякую.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.