18 квітня 2012 року з 10.00 до 14.00 Український форум благодійників проводить peer learning зустріч «Як організувати ефективну роботу прес-служби/PR-служби благодійної організації: досвід практиків».
Мета заходу: проаналізувати успішний вітчизняний досвід організації роботи прес-служб благодійних фондів і організацій та визначити основні умови налагодження їхньої ефективності діяльності.
Захід відбудеться в рамках просвітницької програми Форуму «НА ВЧИСЬ».
Основні питання, що будуть порушуватися під час peer learning event:
Якою є роль та функції прес-служби в роботі благодійного фонду чи організації та формуванні її позитивного іміджу? Які завдання та функції виконує прес-служба благодійного фонду чи організації? Як співпрацює з іншими департаментами?
Налагодження ефективної співпраці зі ЗМІ. Як збільшити присутність у медіа? Як ефективно анонсувати заходи, працювати зі ЗМІ після заходів? Чи існують правила для співробітників щодо надання інформації ЗМІ про організацію? Як реагувати на помилки ЗМІ? Як моніторити ЗМІ?
Інформаційне наповнення інтернет-сайту організації. Яка інформація про організацію є обов’язковою для висвітлення? Які є правила висвітлення новин, розміщення фотоматеріалів?
Формування комунікаційної стратегії соціальних проектів. Як формувати меседжі? Як визначити найбільш ефективні канали комунікації? Що треба враховувати, щоб комунікаційна активність не була нав’язливою та не викликала зворотної реакції?
Дієва прес-служба - що це таке? Якими є критерії ефективності діяльності прес-служби? Як досягти цієї ефективності? Як оцінити ефективність роботи? Які є позитивні приклади роботи прес-служб? Яких найпоширеніших помилок слід уникати?
Власним досвідом організації діяльності прес-служби/PR-служби поділяться фахівці:
Учасники заходу: захід буде корисним для представників (керівники, менеджери, координатори проектів/програм, спеціалісти зі зв’язків з громадськістю та прес-центрів) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітників бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватних благодійників та всіх, хто працює з широкою аудиторією користувачів та хоче підвищити власну ефективність.
Умови участі у заході:
Члени Українського форуму благодійників:
Не члени Українського форуму благодійників:
Кошти, зібрані під час реєстрації, будуть спрямовані Українським форумом благодійників на створення інформаційної бази Форуму з питань благодійництва, зокрема на придбання спеціалізованої літератури.
Час та місце проведення: 18 квітня 2012 року з 10.00 до 14.00 (початок реєстрації о 9.30). Адреса: приміщення організації ВААД (вул. Волоська 8/5, на території Києво-Могилянської академії).
Реєстрація: Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 14.00 17 квітня 2012 року на електронну адресу [email protected].
У зв’язку з обмеженою кількістю місць, реєстрація обов’язкова. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, які подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.
Підтвердження участі у peer learning зустрічі учасники отримають 17 квітня 2012 року.
Оплата реєстраційного внеску:
Коментарі