14 вересня за підтримки Мережі соціальної журналістики та в рамках Першого Міжнародного Фестивалю «Книжковий Арсенал» відбудеться відкрита гостьова лекція на тему «Свобода слова в епоху цифрових технологій» від колишнього директора з виробничих питань і генерального менеджера цифрової галузі компанії The Newsweek/Daily Beast Джозефа Галарно.
Цифрова революція не просто створила нові канали, якими видавці можуть привернути увагу читачів; це трансформація, що загрожує самому шляхові, яким видавнича індустрія робила свій бізнес протягом десятків і навіть сотень років. Якщо б кожен міг стати видавцем де завгодно, чи можливо було б заново винайти книгоіндустрію?
Під час презентації буде продемонстровано і обговорено приклади з американської книжкової, журнальної й газетної індустрії, а також із бібліотечної галузі, які ймовірно вкажуть потенційні напрями розвитку української видавничої справи.
Коли: 14 вересня 2011 з 17.00 до 18.15
Де: м. Київ, Мистецький Арсенал, вул. Лаврська, 12-14 (колишня вул. Івана Мазепи, 28-30)
Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та громадські активісти, загалом усі, кому цікава соціальна реклама та маркетинг, соціальна журналістика, висвітлення соціальних проблем
Умови участі: лекція безкоштовна та відкрита для учасників Мережі соціальної журналістики, професіоналів, які працюють у сфері соціальних комунікацій!
Реєстрація обов’язкова! Для участі у майстер-класі необхідно заповнити реєстраційну анкету на блозі sotsialka.livejournal.com.
Заявки приймаються до 18.00 13 вересня 2011 року.
Результати відбору: Учасники отримають підтвердження реєстрації в залежності від наявних місць у вівторок 13 вересня до 14.00.
Довідка про спікера:
Джозеф Галарно ще недавно був директором з виробничих питань і генеральним менеджером цифрової галузі компанії «The Newsweek/Daily Beast Company», спільного підприємства з IAC (провідною Інтернет-компанією), яке публікує видання Newsweek.com, TheDailyBeast.com і понад десять тижневих додатків до журналу «Newsweek». Джо відповідав за стратегію, редакційні статті, дизайн, відео, технологію, мобільну рекламу, управління виробництвом, соціальні медіа та розвиток аудиторії у відділі цифрового бізнесу, а також за технологію галузі, виробництво, поширення, редакційні принципи.
Перед тим, як перейти в «Newsweek», Джо працював технічним директором у видавництві «Thomas Publishing» (приватний глобальний провайдер у сфері бізнесової інформації) і був першим технічним директором журналу «New York Magazine». Перебуваючи на цих посадах, Джо брав участь у створенні центрів розробки програмного забезпечення у Києві й Санкт-Петербурзі. Серед його клієнтів були такі видавництва і фірми, як «The New York Times», «Advance Publications», «Philip Morris» і «JPMorganChase».
ДОВІДКА
Майстер-клас проводиться в рамках Мережі соціальної журналістики, яка дає можливість ознайомлюватися з найкращими європейськими та українськими практиками, знаннями та обмінюватися досвідом задля розвитку соціальної журналістики в Україні. Мережа ініційована програмою ЄС «Права жінок та дітей в Україні».
Приєднуйтесь до Мережі тут
Коментарі