bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Калинова Гілка” - тут розмовляють українською!
01.06.2010

50 днів старту громадянської ініціативи «Калинова гілка»

На початку квітня стартувала громадянська ініціатива «Калинова гілка», що спрямована на сприяння розвиткові української мови в усіх сферах життя в Україні, а особливо - в сфері обслуговування.

Спочатку задумка такої акції зародилась в он-лайн обговореннях в одному з блогів в українському сегменті LiveJournal.com. Більшість коментаторів зійшлись на думці, що сфера обслуговування не приділяє належної уваги використанню мови при спілкуванні з клієнтами.

Українська мова не є загальновживаною в торгівельних центрах, закладах швидкого харчування, магазинах тощо, що створює дискомфорт для носіїв мови.

Найактивніші вирішили піти далі простого обговорення проблем. Приватним коштом було виготовлено 7 тис. наліпок, що вже при вході будуть сповіщати клієнта про вільне використання української в закладі. Участь в акції передбачає використання власниками, директорами, менеджерами і просто співробітниками підприємств і організацій на своїх вітринах, сайтах, рекламних носіях тощо графічних гасел або логотипів для сповіщення «на звернення клієнта українською мовою він отримає відповідь нею ж».

Головна ціль - перервати порочне коло звичного в наших містах російськомовного спілкування між україномовними співбесідниками, - каже один з ініціаторів акції Павло. - Для цього ті громадяни, що прихильні до спілкування українською, починають розміщати на своїх робочих місцях наліпки з гаслами “Знаю українську” або “Українською? Так!”. Наявність таких наліпок, маємо надію, може заохотити незнайомих між собою українців розпочинати розмову рідною мовою.

Для інформаційної підтримки акції було створено сайт - http://kalynovahilka.org.ua/, а також спільноту в живому журналі - http://community.livejournal.com/kalynovahilka/.

Зараз ініціативна група працює над розповсюдженням наліпок містами України.

Наліпки акції вже можна знайти в Житомирі, Херсоні, Одесі, Запоріжжі, Києві. Йдуть переговори з активістами з інших міст.

За перші 50 днів ініціатива пройшла шлях від зародження ідеї до перших результатів.

Десятки магазинів, точок обслуговування в кількох містах України підтримали цю громадянську ініціативу. Але не час зупинятись на досягнутому. Учасники акції шукають активістів, що зможуть допомогти в розповсюдженні наліпок в своєму рідному місті серед продавців/офіціантів/консультантів, які можуть і хочуть підвищити рівень обслуговування, говорити з клієнтом спільною мовою або ж серед інших активістів. Акція є неприбутковою, безстроковою і цілком добровільною.

Акція є громадянською, тобто кожен може долучитись до її створення і реалізації або принаймні розповсюдження.

Долучайтесь!

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.