Понад 60% українських користувачів підтримують громадянську журналістику в інтернеті. При цьому з недовірою ставляться до неї 14%. Це дані дослідження компанії IVOX, оприлюднені на конференції «Нові медіа – нові можливості», що триває зараз у Києві.
За словами представника компанії IVOX Олени Павлюченко, найбільшим позитивом громадянської журналістики українські інтернет-користувачі називають те, що кожен має можливість висловити власну думку, а найбільшим негативом - невисоку достовірність «громадянської» інформації та велику кількість «підсадних качок».
При цьому активність українців у блоґах та форумах не є високою: відвідує та коментує їх кожен третій, а веде власний блоґ лише 6% опитаних.
Дослідження також виявило перспективність впровадження платного контенту в УАнеті. За результатами дослідження IVOX, лише 13% готові платити за контент в інтернеті, тоді як 70% заявили, що платним контентом не користуватимуться за будь-яких умов. Ще майже 5% погоджуються платити за контент, але за умови відсутності у ньому реклами.
Нагадаємо, що конференція «Нові медіа – нові можливості» проводиться сьогодні, 28 травня, у Києві. Її мета - створити майданчик для обговорення можливостей та перспектив конвергенції традиційних ЗМІ та new media. Організаторами є НАМта Media Markering Mom, інформаційними партнерами – «Телекритика», “AdsMarket”, «МедіаБізнес», ReklaMaster та «Молоде радіо».
Коментарі