У Vkontakte.ru є група «тих, кому начальник скоро наваляє за те, що вони на роботі постійно сидять у вконтакті і в однокласниках» … І не випадково, адже саме Інтернет і соціальні мережі стали тим медіа, яке доступне кожному на робочому місці . При цьому, якщо «аська» перетворилася вже на засіб ділового спілкування, то створені для «ностальгування», байдикування та спілкування ні про що «однокласники», «вконтакте» та їм подібні часто зберігають своє початкове призначення. Але вже в недалекому майбутньому все може бути зовсім по-іншому, і начальник буде тільки радий вашій присутності на цих сайтах, де ви просуваєте організацію. Принаймні, в цьому переконали доповідачі баркемпу SocialMediaCamp 2010, який відбувся 27 лютого у Зхапоріжжі і мав багато «невипадково».
Не випадково ініціаторами - громадською організацією «УкрПростір» - був обраний ще поки новий для Запоріжжя формат заходу. Баркемп - це, як його називають, конференція 2.0, особливість якої полягає саме в тому, що організатори визначають тільки загальну тему, а кожен охочий може бути доповідачем і сам вибрати те, про що буде говорити. Важливий момент: усі доповідачі - не вчені-теоретики, а практики, не просунуті хакери, а звичайні користувачі, яким є чим поділитися з іншими на власному досвіді.
Не випадково була обрана й тема баркемпу - інтернет в соціальній діяльності. По-перше, він став завершальним етапом проекту «Вежа 2.0», який реалізувала громадська організація «УкрПростір» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» (в п’яти містах області були проведені тренінги з використанню новітніх медіа, розроблений унікальний навчальний мультимедійний курс з цієї теми). По-друге, говорили про інтернет тому, що … куди зараз без нього. В інтернет зміщується реклама, через нього встановлюються ділові зв’язки, він став зручною дистанційною формою спілкування - як особистого, так і ділового.
Про що ж говорили? Про вирішення соціальних питань за допомогою інтернету, про можливості професійного зростання і визнання завдяки соціальним мережам, про нові підходи в просуванні ідей, товарів і послуг через призначені лише для, здавалося б, «байдикування» сайти, про роль новітніх медіа в роботі журналіста.
При цьому про інтернет не тільки говорили, але й використовували - в ході скайп-конференцій і граючи в навчальну онлайн-гру «Дістанься до Президента», використовуючи лише свій інтелект (до президента, щоправда, не дотягли, але от місце прем’єр-міністра посіли).
Загалом, в процесі навчання вдалося створити не тільки гарний настрій, а й створити нові ідеї, які вже в найближчому майбутньому будуть втілені.
Фото, відео та більш детальна інформація
Коментарі