АIESEC – міжнародна організація з 60-річною історією, представлена у 107 країнах світу, яка допомагає молодим людям віднайти і розвинути власний потенціал з метою подальшого позитивного впливу на суспільство.
AIESEC виховує лідерів у яких є знання, навички, професійний досвід, розуміння суспільних проблем і особистий погляд на шляхи їх вирішення.
Під час урочистого відкриття відвідувачам була представлена колекція суконь із пластика молодої української дизайнерки Ілони Співак. Кожна сукня символізувала певну стихію, яка постраждала через людську недбалість та промисловість. Також на заклад прийшли актори-імпровізатори з театру «Чорний Квадрат», відомі своїми оригінальними ідеями та талантами. Вони показали кілька короткиї етюдів із залученням глядачів на екологічну тематику.
Ще однією родзинкою всієї вистави був виступ музичного гурту «SKAMC» - фіналістів конкурсу «Шанс». Хлопці влаштували справжнє шоу.
Метою екологічного проекту організації AIESEC є донесення до мешканців Києва ідеї про актуальність та важливість екологічних проблем, зокрема впровадженння системи відокремленого збору та переробки сміття. Проект має на меті розміщення соціальної реклами на сітілайтах, що буде спонукати киян розділяти сміття. Провідні ВНЗ та загальноосвітні школи столиці також будуть ознайомлені з думкою про те, що жити екологічно раціонально необхідно насамперед для власного блага і почати ці зміни вже сьогодні.
Студенти - AIESEC-ери борються за те, щоб у Києві, як і у будь-якій іншій європейській столиці, сміття перероблялося, що знизило б кількість смітників та рівень забрудненості довкілля. Залишилось тільки ознайомити, залучити до цієї ідеї та змотивувати розділяти сміття простих мешканців Києва.
«Іноді люди не розділяють сміття через те, що не вірять, що інші будуть робити те саме, і, як наслідок, ця дія не призведе ні до яких позитивних наслідків, чи через те, що впевнені, що сміття нарешті досягне місця переробки. На жаль, в Україні є люди, які ніколи навіть і не чули про вторичну обробку сміття! Але у цей самий час, у всьому цивілізованому світі ця практика масово запроваджується і не є чимось екзотичним»,- занепокоєні керівники проект Юля Бортнік і Таня Кашевко. «Хоча, є люди, які насправді хотіли б допомогти, але банально не знають як. Це наштовхнуло нас на думку створити великий екологічний інтернет-портал, на якому була б розміщена інформація про центри прийому макулатури, методи позитивного впливу на довкілля без порушення власного режиму життя та ін.»
Цим екологічним заходом організатори насамперед показали мешканцям Києва, що є люди, які хочуть та роблять все для того, щоб жити екологічно свідомо, на благо оточуючому нас середовищу.
Студентів підтримують такі компанії, як: «ГрінКо» - генеральний партнер, «ОБОЛОНЬ» - соціальний партнер, «BIC» - креативний партнер, стратегічний партнер компанія «Ernst&Young».
Коментарі