У рамках проекту «У-Медіа» НГО «Internews Network» «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широких кола українських громадян», котрий «Телекритика» здійснює разом з «Інститутом масової інформації», 1 липня було запущено широку інформаційну кампанію, покликану роз'яснити простому глядачеві теленовин, яким чином відрізняти справжні, чесні та об'єктивні новини від замовних, ангажованих або проплачених.
1 липня на чотирьох станціях Київського метрополітену - станціях «Лук'янівська», «Петрівка», «Театральна» та «Палац Спорту» - було розміщено білборди із двома месиджами - «Їх тех купують. Стережись брехливих новин» та «Правда не завжди солодка на смак. Шукай правдиві новини».
З 1 вересня «Телекритика» оновила месиджі - тепер ми прагнемо роз'яснити широкій аудиторії, як саме вимірювати правдивість та чесність новин. Нові месиджі пояснюють: «Якісна журналістика - це різні погляди на одну подію» та «Він відкриває те, що хтось приховує. Це - справжній журналіст».
«Телекритика» планує продовжувати інформаційну кампанію - 1 листопада месиджі буде оновлено втретє. Ми плануємо розповісти аудторії, як саме політики маніпулють масовою свідомістю за посередництва вітчизняних ЗМІ.
Коментарі
вчора на PR-кафе, піарники та журналістісти намагались поговорити про стандарти як PR так і журналістики. Мені чомусь здалось, що актуальність цих тем як завжди піднімається під час виборів. те, що будуть продаватись, це ясно. зрозуміло, що купити можна не лише за гроші. а Ви що думаєте?
Вопрос (не выдержал!) - как можно научить людей "вимірювати правдивість та чесність новин" с помощью таких стикеров?
Шамков Юрий
"Научить" может и невозможно, но дать понять людям, чтоб фильтровали подаваемые новости, это реально. Эти "продукты" расчитаны ведь на рядовых граждан, не искушённых в тонкостях PR и т.д.
А в каком виде будет ПР-продукция для "искушенных" ...?
:-))))) Ну, когда сама стану искушённой, тогда придумаю, напишу проект и выпущу эту самую PR-продукцию.