bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Разом усюди: 16 онлайн інструментів для організації спільної роботи
16.10.2016

Ефективно поєднувати проведення зустрічей, організацію та відвідування різноманітних тренінгів, не втративши зв’язок із вашими колегами чи волонтерами, можливо, якщо ви технічно підковані. Онлайн інструменти можуть полегшити навчальний процес та роботу над спільними проектами з вашою командою. Перелік корисних ресурсів – у традиційній добірці ГУРТа SmartНУО.

1. Canva: Canva надає вам безкоштовну можливість створювати гарні слайди, листівки, плакати, інфографіку і фотоколажі. Почніть з вибору шаблону, а потім перетягуйте дизайн, кліпу, фотографії та текстові поля для створення графіки. Після завершення ви можете завантажити свої зображення у форматі PNG або PDF-файлів.

2. VoiceThread: Цей колаборативний інструмент дозволяє створювати мультимедійні слайд-шоу з використанням відео, зображень, документів і аудіо. При роботі в групі кожен учасник може залишати коментарі за допомогою текстових, голосових, аудіо або відео файлів. Користувачі можуть обмінюватися файлами або надсилати їх один одному; вони можуть експортувати їх в MP3 або відео, вбудувати до своєї навчальної сесії Вікі або інший сайт.

3. WeVideo: WeVideo відповідає вимогам сучасної освіти, надаючи колаборативний інструмент для створення відео. Процес спільного створення відео та відео сторітелінгу надихає.

4. Scrible: Деякі засоби для спільної роботи є занадто складними. Натомість, Scrible простий у використанні: цей інструмент (в бета-версії на момент публікації) дозволяє вам спільно користуватися різними ресурсами, робити нотатки і розмітки веб-сторінок для вашого проекту.

5. A.nnotate: Інструмент, завдяки якому ви зможете спільно робити нотатки на веб-сторінках і зображеннях в Інтернеті. A.nnotate також дозволяє коментувати будь-які PDF або Microsoft Word документи.

6. Crocodoc: Користувачі можуть спільно працювати з нотатками, залишаючи коментарі, підкреслюючи, виділяючи чи закреслюючи необхідний текст у PDF-файлах і документах Word.

7. Evernote: Це один з найпопулярніших, крос-платформних інструментів, доступних для desktop стаціонарних і мобільних пристроїв. Співпраця завдяки Evernote передбачає роботу з груповими замітками і документацією, а також зберігання в одному місці лінків важливих веб-сторінок, результатів досліджень.

8. Sketch: Доступний завдяки творцям Evernote, цей чудовий ресурс дозволяє малювати в мережі стрілки, прапорці, знаки питання та інші примітки (у тому числі текстові) у документах спільного доступу.

9. Prezi: Для підготовки презентації існує не лише PowerPoint. Prezi дозволяє створювати динамічні, гарно оформлені презентації, які об'єднують зображення, слова, графіки та багато іншого. Над створенням презентації може одночасно співпрацювати група до 10 осіб.

10. WordPress.org: WordPress.org є універсальним інструментом для спільного ведення блогу і створення веб-сайтів. Можливості ресурсу майже нескінченні завдяки величезному масиву безкоштовних  шаблонів і плагінів WordPress.

11. Dropbox: Ресурс для обміну файлами з вашими колегами. Якщо створити безкоштовний обліковий запис, можна отримати 2+ ГБ простору для спільного використання документів, PDF-файлів, відео та зображення.

12. Scoot & Doodle: Інтерактивний інструмент дозволяє віддалено працювати з колегами над різними проектами. Scoot & Doodle інтегрується з Google Hangouts, тому до спільної роботи можуть долучитися до 10 членів команди одночасно.

13. Blackboard Collaborate:  Цей онлайн інструмент створює віртуальний клас. Ви можете проводити веб-конференції, заняття у режимі реального часу, додавати голосові повідомлення до онлайн тренінгів і обмінюватися миттєвими повідомленнями зі своїми студентами.

14. Wunderlist: Інстумент зі створення списку справ на день ідеально підходить для тих, хто не активних людей. Додаток доступний у веб-версії та з мобільного. Ви можете ділитися списками справ, редагувати, додавати нові списки, знімати виконані списки справ тощо.

15. ThinkBinder:  На цій платформі для онлайн зустрічей ви можете працювати із вашою дослідницькою групою, створюючи на інтерактивній дошці ескізи та обмінюючись думками онлайн.

16. BigMarker: Інтерактивний інструмент для проведення веб-конференцій та вебінарів. Ви можете розмістити свій власний вебінар, або підписати своїх студентів чи співробітників на будь-який інший онлайн курс.

Джерело

Зображення

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.