Ресурсний центр ГУРТ вирішив розповісти про випадки, коли хештеги використовували заради доброї справи. #гарніновини, # icebucketchallenge, #lovefood, #cute… Далі читайте ТОП-5 світових вірусних акцій, що поширюють благодійництво по всьому світу.
1. #FeedTheDeed
Ініціатива, яка заохочує людей фільмувати свої добрі вчинки: від донорства крові до допомоги бездомним. Хештег #FeedTheDeed є грою слів: англійське feed може позначати як новинну стрічку в соцмережах, так і дієслово «годувати», «підтримувати» добрі вчинки (deeds).
Скріншот сторінки кампанії
Завантажуючи до соцмереж відеозаписи своїх добрих справ із тегом #FeedtheDeed, учасники відмічають на них своїх друзів та родичів, заохочуючи їх зробити те саме. Таким чином, ланцюжок добродії продовжується.
Всього кампанія налічує понад 10 тисяч публікацій, більшість із яких можна переглянути у Твітер-акаунті або на Фейсбук-сторінці Kindness Counts.
2. #NoMakeupSelfie
Учасники (чи, радше, учасниці) цієї естафети публікують свої фото без макіяжу й одночасно перераховують кошти на дослідження раку. Кампанія розпочалася стихійно в березні цього року у Великобританії, триває зараз і навряд скоро закінчиться.
Спочатку вона ніяк не стосувалася благодійності. Але потім модну тенденцію підхопила організація Cancer Research UK. Зробивши повідомлення із закликом робити пожертви, вони опублікували власну #nomakeupselfie на Facebook, Twitter, Instagram та Google+. «Нам подобаються ваші #nomakeupselfie! Якщо ви бажаєте допомогти #beatcancersooner (перемогти рак швидше з англ., – авт.), надішліть BEAT на 70099, щоб пожертвувати 3 фунти», – написали благодійники. Менше, ніж за тиждень так зібрали вісім мільйонів фунтів.
3. #IceBucketChallenge
Відома нині вірусна кампанія виникла у сфері спорту. За однією з версій популярності їй надав колишній гравець бейсбольної команди Бостонського коледжу Піт Фрейтс, який хворіє на аміотрофічний бічний склероз (amyotrophic lateral sclerosis (ALS), – авт.), що пошкоджує нервові клітини і зрештою призводить до паралічу.
Спортсмен розмістив на свої сторінці відео із закликом або прийняти крижаний душ, або передати 100 доларів благодійній організації ALS research на дослідження хвороби, якою страждає Піт.
4. #FoodShareFilter
Іспанська благодійна організація Manos Unidas вміло скористалася любов’ю користувачів мережі Інстаграм знімати на фото власні сніданки-обіди-вечері. Manos Unidas створила #FoodShareFilter – інноваційний спосіб перерахувати кошти тим, хто в біді. Механізм простий: користувачі #FoodShareFilter купують однойменний додаток, завантажують фото своїх улюблених страв до Інстаграм з відповідним хештегом, а гроші, зібрані від продажу додатка, передаються на боротьбу з голодом.
Скріншот сторінки додатка
5. #TheWorldNeedsMore
Це рекламна кампанія у соцмережах, створена Фондом ООН до Всесвітнього дня гуманітарної допомоги 2013 року. Слоган акції – Sponsor a word. Make it a reality (Проспонсуй слово. Зроби його реальністю з англ., – авт.). Відомі люди або компанії могли продовжити речення The world needs more…, додавши до нього власне слово (#sustainability, #education, #support тощо) і заплативши за це певну суму.
У визначений проміжок часу звичайні користувачі «розблоковували» надані таким чином гроші – щоразу, коли вони поширювали публікацію з цим словом, один долар від суми пожертви направляли на допомогу постраждалим від гуманітарних катастроф. За перші три місяці зібрали понад 700 тисяч доларів. Акція триває й нині – тепер на постійній основі.
Коментарі