В Києві відкрито телефону довідкову службу, що надаватиме споживачам консультації для розв’язання нагальних споживчих проблем.
Більше не треба чекати, що хтось вирішить вашу проблему. Взяти ситуацію під свій контроль та вирішити її власноруч допоможе «Швидка споживча допомога» або новий кол-центр, де споживачі можуть отримати консультацію щодо вирішення споживчих спорів.
Як захистити свої порушені права?
Що робити, коли вам відмовляють у поверненні товару?
Які послуги вам мають надати в сервісному центрі?
Де можна провести експертизу дефектного товару?
Які документи ви маєте отримати від виконавців послуг?
На ці та багато інших запитань, які турбують споживачів щоденно, дадуть кваліфіковані поради терплячі та професійні консультанти телефонної довідки, що підтримується громадською організацією БФ «Центр Споживчих Ініціатив».
8-703-111-0-111
Дзвоніть, та отримайте інструменти боротьби за свої споживчі права!
Режим роботи довідкової служби: Понеділок – п’ятниця з 9:00 до 18:00
Організація «Центр Споживчих Ініціатив» створена для споживачів України спільним проектом ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання», як інформаційний, тренінговий та правовий консультаційний центр, що виступатиме «голосом споживача» в розв’язанні нагальних питань та наданні споживачам консультаційних послуг.
Проект «Спільнота споживачів та громадські об’єднання» є спільною ініціативою Європейського Союзу та Програми розвитку ООН, що була започаткована у 2006 році. Загальною метою проекту є збільшення впливу громадянського суспільства на економічне життя країни згідно з європейськими стандартами.
Зокрема, він покликаний сприяти розширенню доступу громадян до інформації про безпеку та результати незалежного тестування товарів та послуг і про права споживачів та механізми їх захисту, а також сприяти широкому обговоренню проблем, що стоять перед спільнотою споживачів в Україні
Коментарі