Вірусне відео – це не лише котики, корейські співаки і немовлята, які танцюють. Сучасні інтернет-технології часто використовуються також громадськими організаціями та благодійними фондами для привернення уваги до проблем, якими вони займаються. Освітній проект «Теплиця соціальних технологій» підібрав 11 вірусних соціальних відеороликів, які не зможуть залишити Вас байдужими.
Антитютюнові кампанії
CDC (Centers for Disease Control and Prevention) зняв серію соціальних відео «Поради від колишніх курців». У цьому ролику героїня Террі розповідає про те, як проходить її ранкова підготовка до кожного нового дня після того, як в результаті лікування раку горла вона втратила зуби, волосся і їй видалили гортань.
У цій англійській антитютюновій кампанії у всіх кольорах показано розростання пухлини головного героя - те, що відбувається з ним самим, під час того, як він палить.
«Хто з нас досконалий?»
Швейцарський благодійний фонд Pro Infirmis зняв соціальну рекламу, присвячену людям з обмеженими можливостями. В одному з магазинів в центрі Цюріха Pro Infirims замінив звичайні «ідеальні» манекени на спеціально зроблені фігури реальних людей-інвалідів. Гаслом кампанії, про яку дізналися 13 мільйонів людей у всьому світі, стали слова «Because who is perfect?» («Хто з нас досконалий?»).
Боротьба із захворюваннями серця
Swiss Heart Foundation, швейцарський фонд по боротьбі з серцевими захворюваннями, розповів зворушливу історію кохання з драматичною кінцівкою. Все життя чоловік був безнадійно закоханий, і через багато років його мрія майже здійснилася. Гасло кампанії: серцевий напад може перервати життя до того, як воно по-справжньому почнеться.
Відео від Greenpeace
У своєму відео Greenpeace наочно переконує в тому, що писати листи і поширювати інформацію - це такий самий ефективний спосіб рятувати китів, як, наприклад, висіти в надувному човні на борту величезного китобійного судна.
Водіння в нетверезому стані
Найстрашніша соціальна реклама в туалеті, яку передивилося понад 10 мільйонів людей, багато з яких, ймовірно, ніколи більше не сядуть за кермо п'яними.
«Трохи мертвий» - це соціальна реклама проти водіння в нетверезому стані. Часта відмовка про те, що «трохи п'яний» може призвести до того, що хтось виявиться «трохи покалічений» або «трохи мертвий».
Соціальна реклама проти домашнього насильства
«Фотографії кожного дня найжахливішого року мого життя» - це більш ніж переконливе відео про насильство над жінками, відзняте для Соціальної служби Хорватії.
Сильна рекламна кампанія під гаслом "Дитина, яка зазнала насилля, ніколи цього не забуде" - навіть у старості героїня відео, яка не пізнає свою вже дорослу доньку, пам'ятає про те, що потрібно сховатися від батька під ліжком.
Реклама проти наркотиків
У своєму відео Наркоконтроль Якутії дуже коротко і зрозуміло розповідає про те, як зміниться ваше життя, якщо в ньому будуть присутні наркотики.
А яка соціальна реклама вразила Вас найбільше? Розповідайте у коментарях!
Коментарі
Реклама про людей з обмеженими можливостями найбільш вражає!
так мене теж
Якутія :)