bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Як Facebook вибирає для нас повідомлення
31.01.2014

PR-стратег "Ашманов і партнери Україна" Сергій Дідковський про те, чому ніхто не бачить ваші пости і як з цим боротися, пише Ліга.net.

Найбільша соцмережа Facebook змінила принцип відображення повідомлень (постів) в новинній стрічці, розповідає стратег.

Головний акцент тепер-"якісний новинний та вірусний контент".
 
Отже, що змінилося і як бути  facebook-сторінкам громадських організацій? 
 
Насамперед, важливо зрозуміти як Facebook вибирає аудиторію для вашого поста.
Наприклад,  ваші друзі - це громадські діячі і економісти. Якщо ви системно пишете пости про громадські акції, гранти, про донорські структури, про суспільно важливі події, то ваші повідомлення бачать переважно ці ж громадські діячі. А якщо системно писати про фінанси - економісти.
 
Тобто, видимість ваших повідомлень залежить від рівня взаємодії з друзями. Адже люди зі спільними інтересами частіше реагують на близькі їм теми - коментують і "лайкають" їх.
 
Якщо ви публікуєте інформацію, цікаву тільки економістам, то громадські діячі відповідно перестануть з вами взаємодіяти, а отже, з часом  перестануть і бачити ваші публікації.
 
Ларс Бекстром відповідає в Facebook за розвиток новинної стрічки. У грудні 2013 року, після введення нового алгоритму, він сказав, що тепер сам Facebook визначає, що бачать його користувачі.
 
Припустимо, у вашої громадської організації є сторінка в Facebook, де ви пишете про успіхи та досягнення. Якщо Facebook вважатиме вашу сторінку нецікавою , ваші записи побачить всього 5-10 % передплатників сторінки. Замість цього Facebook покаже сторінку іншої компанії (можливо, вашого конкурента ), оскільки вважатиме її більш цікавою.
 
Офіційна позиція мережі звучить так: замінити звичні повідомлення і фотографії друзів на сторонній контент - новинний та вірусний, тому що користувачі повинні отримувати "актуальний контент в потрібному місці і в потрібний час ".
 
Новий алгоритм - це перевага для великих медіаресурсів з великою кількістю вірусного контенту. Facebook вважає їх важливими і цікавими, а тому посилює їх присутність в новинних стрічках.
 
Що робити, щоб вас побачили?
 
Ще не до кінця зрозуміло, як саме позначиться новий алгоритм Facebook на українських сторінках. Однак перегляди безкоштовних постів вже впала до 5-10 %, розповідає Сергій Дідковський.
 
Таким чином, соцмережа наполегливо пропонує платити за послуги комунікації з клієнтами. Хочете, щоб ваші повідомлення відображалися у всіх новинних стрічках ваших передплатників? Платіть. Всього за 7 євро ваше повідомлення побачать ті, кому ви його пишете. Незалежно від його теми.
 
Так, початковий сенс соціального маркетингу, що полягав у написанні цікавих постів, проведення конкурсів та розіграшів, більш не актуальний.
 
Правда, існує примарна можливість збільшити видимість повідомлення за рахунок посилення взаємодії з іншими користувачами. Відкриваєте список своїх друзів і кожному з них системно ставите " лайки", пишете коментарі - змушуйте Facebook подумати, що ви активно взаємодієте. В результаті соцмережа підвищує ваш рівень видимості.
 
З одного боку, приємно , коли тобі показують лише актуальний зміст . З іншого, зовсім неясно, хто дав повноваження третій стороні ( Facebook) стати між двома знайомими людьми ( друзями) і визначати - що саме їм читати і дивитися. До того ж Facebook не може "залізти" в голову користувача і точно вгадати його потребу.
 
Як змусити Facebook повернути вам стрічку з повідомленнями від цікавих Вам сторінок?
 
Якщо ви користувач, який хоче самостійно вибирати, що йому читати - створюйте окремі групи друзів. Виберіть цікаві вам сторінки та людей. Додайте їх в окрему новинну стрічку. І відкривайте її замість головної стрічки. Жодне важливе повідомлення не пройде повз вас.
 
Додавайте ГУРТ у список зацікавлених сторінок та читайте інформацію, яка дійсно приносить користь!
 
Як це зробити:
 
 
 
 
 
 

 
 
Підготувала: Ярина Почтаренко
Інструкція: Віталій Ніщименко

Контакти

Коментарі

Ігор Рекун   3941 день тому   #  

Цікаво, корисно, повчально, необхідно, функціонально! Давайте ще, це по трібно! Дкую!

  •   Пiдписатися на новi
Наталія Покладова   3940 днів тому   #  

Навіть на думку не спадає, що таке можливо. Відчуваєш себе дуже незатишно, коли тобі нав"язують послуги, які тобі не потрібні, та й, чесно кажучи, не корисні. Дякуємо за інформацію!

  •   Пiдписатися на новi
Тетяна Лях   3938 днів тому   #  

Дякую! Корисна інформація!

  •   Пiдписатися на новi
Сергей Дыса   3937 днів тому   #  

знакомый метод манипулирования сознанием и управления: сначала привязать к себе, ввести в привычку, потом постепенно ограничивая свободу навязать ход развития, общения, поведения, стараясь сохранить впечатление, что все это человек выбирает и делает сам!

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.