bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Половина українських компаній реалізовує соціальні програми
06.11.2013

Соціальні програми різного ступеня масштабності в Україні реалізує близько 50% компаній. Перш за все, вони зосереджені на благодійності та соціальному захисті співробітників, повідомляє Міжнародний кадровий портал HeadHunter в Україні.

Дані дослідження отримані в результаті опитування  зареєстрованих користувачів сайту. В опитуванні взяло участь 830 респондентів з різних регіонів України.

Половина українських компаній, окрім своєї основної діяльності, займається реалізацією соціальних програм. Насамперед, компанії націлені на благодійність. Йдеться  про допомогу соціально незахищеним прошаркам населення і медичним закладам.

Найбільше  роботодавці зацікавлені у соціальному захисті своїх власних співробітників. Рідко їхня увага зосереджена на проектах, які спрямовані на розвиток соціальної інфраструктури. Екологічні програми на останному місці - їх підтримують лише 14% українських компаній.

Дослідження показало, що чим більша компанія, тим відповідальніше вона ставиться до співробітників.

Серед невеликих компаній відсоток тих, у кого є соціальні проекти сягає 34 %, у випадку з компаніями середнього розміру це вже більше половини роботодавців (55%), а серед компаній, де працює більше 200 осіб, цей показник уже 62%.

Найбільше займається благодійністю малий та середній бізнес. Великі компанії більше часу приділяють системним проектам розвитку соціальної інфраструктури і покращення екологічної ситуації.

Також, за результатами дослідження, 42 % роботодавців мають чітку стратегію реалізації соціальних програм, ще стільки ж - 43% регулярно реалізують корисні для суспільства ініціативи, але без особливого стратегічного планування і довгострокових задач. А для 16% соціальні програми — це всього лише разові нерегулярні проекти.

Чим більша компанія, тим частіше в неї є чітка стратегія корпоративної соціальної відповідальності. Серед великих компаній тих, хто системно підходить до питання, — 66%, у той час як серед невеликих і середніх компаній цей показник 30-40%.

У майже половині випадків витрати на соціальні проекти оплачує сама компанія (47%). Ще четверть компаній орієнтована на посильну допомогу співробітників (найчастіше такий формат у благодійних проектів), 17% компаній реалізують соціальні проекти, залучаючи «третю сторону» (благодійні організації, держ.органи і т.д.). А ось десята частина компаній знають — бути корисним можна і без грошей, винятково з допомогою волонтерської діяльності або, наприклад, інформаційної підтримки.

У якій формі реалізуються соціальні проекти в компаніях України подано у схемі:


Контакти

  • http://hh.ua/

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.