Учасники тренінгу обговорили базові принципи написання PR матеріалів, організації прес-конференцій та спілкування із журналістами. Після презентації та дискусії наступив кульмінаційний момент — власне написання прес-релізів та інтерв’ю перед камерою. Протягом лише трьох годин учасники випробовували себе в ролі PR менеджерів, журналістів та відео операторів. І що найголовніше — спостерігали та оцінювали, наскільки ефективно вони можуть доносити свої думки слухачам.
«Коли стоїш за камерою, відчуваєш владу! Тепер я розумію, чому медіа настільки важливі у нашому житті», — поділився своїми враженнями після тренінгу учасник із Горлівки Валерій Лещенко.
Тренінг був проведений випускником міжнародної програми студентського обміну (UGRAD), представником Центру «Наша справа» (м.Луцьк) та Європейської асоціації Youth4Media e.V. за підтримки Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX).
Коментарі