bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Волонтерство на основі навичок – шлях до глобального лідерства
25.02.2013

Дедалі більша кількість корпорацій пропагує активне залучення співробітників до волонтерської роботи. Як виявилося, присвячення громадській роботі виправдовує себе, особливо коли мова йде про людей, молодість яких припала на 2000-ні – покоління, яке цінує можливість впроваджувати зміни дужче за інші вигоди. Згідно з даними Центру Розвитку Таланту, 91% жінок і 76% чоловіків покоління Х говорять про важливість робити внесок у розвиток суспільства або світу завдяки власній роботі.

Дискусії про переваги волонтерства типово фокусуються на впливі таких програм на інші неприбуткові організації, але, можливо, більше уваги заслуговує те, як ці програми розвивають лідерський талант у волонтерів. Наявність співробітників, які можуть бути успішними лідерами – згідно з Джошем Берсіном, експертом з розвитку талантів, – найважливіший чинник для майбутнього розвитку корпорації: «Якщо Ви – інвестор, для вас, безсумнівно, важливо спостерігати за виконавчими директорами, але подивіться, як вони будують, розвивають і  заохочують до лідерства. Це, можливо, найважливіша річ, яку вони роблять».

Але часто ефективного розвитку лідерства значно легше вимагати, ніж досягти. Університетські освітні програми дорогі й надають мало – якщо взагалі надають – допоміжних переваг для корпорації, окрім індивідуального таланту певного учасника. Міжнародне Корпоративне Волонтерство (ICV) – відносно новий підхід, що забезпечує розвиток лідерських можливостей для найталановитіших й одночасно відбивається на розвитку маркетингу та бізнесу, а також соціальному впливі. Нещодавнє дослідження Університету Джорджа Вашингтона показало, що програми Міжнародного Корпоративного Волонтерства є більш ефективним досвідом розвитку лідерства – як у ціні, так і в різноманітності навчання, – ніж елітні педагогічні програми.

Сьогоднішні волонтери – завтрашні лідери

Через службу навчання сьогоднішні корпоративні волонтери стають завтрашніми корпоративними лідерами, маючи великий потенціал впливати на ухвалення рішень їхньої компанії.  PepsiCo, IBM, Medtronic й інші компанії відсилають своїх співробітників на ринки третього світу, де вони можуть з перших рук вивчити складність світу, що розвивається, і те, як ухвалювати рішення при виникненні різноманітних труднощів.

Маленьку групу співробітників  PepsiCo, наприклад, було направлено для поліпшення водопостачання в Південне Кету, Гуана, через ПепсіКорпс – програму розвитку лідерства, що сприяє передачі бізнес-навичок для громад, які потребують допомоги. На відміну від інших територій Гуани, доступ до чистої води тут не був першочерговим питанням. Навпаки – місцева влада й громада в цілому боролися за те, щоб мати змогу керувати водопостачанням.

Для посилення системи керування команда PepsiCo порадила відновити щоквартальні огляди, що були припинені на досить тривалий термін. Команда розробила систему управління прибутками і встановила систему водного екстренного зв’язку для залучення місцевої громади до рапортів щодо водних питань безпосередньо.

Окрім рекомендацій, команда також організувала практичний тренінг для місцевих лідерів про технології сприяння змін у поведінці. До кінця проекту місцеві голови безпосередньо могли на загальних зборах висувати пропозиції щодо поліпшення водної системи. Усі запропоновані рішення були ухвалені, а також відбувся розподіл обов’язків серед присутніх з громади.

Інший приклад: Ченаї, Індія, два співробітники компанії Medtronic працювали в лікарні при медичному коледжі Савеси –  неприбутковій організації, що надає безкоштовне й недороге медичне обслуговування близько шестистам жителям щодня. Протягом місяця волонтери розробили для медперсоналу першу в Індії систему огляду хворих на діабет. Після проведення опитування серед більш ніж ста п’ятдесятьох медпрацівників і обговорення цієї інновації з працівниками Савеси, волонтери отримали експериментальним шляхом розуміння факторів навколишнього середовища й економічних факторів, що впливають на систему оздоровлення в Індії. Як сказав один з волонтерів: «При пошуку інновацій на ринку часто варто відмежуватися від виклику, що постає перед тобою, і розвинути повністю нову парадигму для проблеми, що потребує вирішення».

Будучи міжнародним корпоративним волонтером, Ви стаєте більш чутливими до ситуацій, маєте можливість своїм прикладом нагадувати співробітникам про індивідуальний внесок у розвиток світу, який вони можуть зробити завдяки своїм унікальним талантам. Окрім цього, учасники вивчають, як адаптуватися і вирішувати проблеми в новому оточенні й водночас донести це адаптивне глобальне лідерське мислення своєму колективу. Такий тип навчання через дію забезпечує прямий доступ працівників до ринку, на якому оперують, як його роботодавець, так і світ, що розвивається. Таких уроків не можливо навчити, їх можна тільки вивчити.

Джерело: http://www.ssireview.org/
Переклад: Анастасія Фінюк
Редагування: Дарія Пугач

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.