bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Що є найважливішим для успішного блогу
19.12.2011

З 6 по 13-те грудня на порталі ГУРТ проводилося опитування щодо найважливіших передумов успішності блогу. За тиждень ми отримали наступні варіанти відповідей.

Від редакції:

Це питання було запропоновано Юлією Гончар, Головою Черкаського обласного осередку Всекраїнської асоціації жінок "Славія" та активною блогеркою ГУРТа. 

Нижче наводимо її інтерпретацію результатів.

 

Одразу зауважу, як на мене, усі з запропонованих варіантів: актуальність теми, візуалізація, ефектний заголовок, лаконічність і регулярне оновлення – важливі.

І зрозуміло, що всі вони є передовсім інструментами для оприявлення майстерності автора, тому не можуть бути ні самоціллю, ні самоцінністю.

Виняткову роль авторства підкреслює також і переважна більшість суголосних відповідей із рубрики «ваш варіант». Однак ні стилю, ні думок автора, ні його особистості нам не запозичити, бо це ж чи не плагіатом називається.

А от майстерності володіння інструментами повчитися можемо. На думку читачів порталу ГУРТ, у першу чергу, блогерам потрібно звертати увагу на актуальність теми (34,92%).

Читачі хочуть бачити цікаву, нову інформацію, яка відповідає сучасним потребам, дає відповіді на нагальні запитання.

Майже поряд, не дібравши два голоси, опинився варіант «Регулярність оновлення» (33,33%). І це закономірно, адже лише регулярно оновлюваний блог, може бути актуальним і навпаки. Є звісно, «вічні» теми, але вони швидше будуть виправданими у блогах творчих чи особистісно-побутових.

Блогосфера ж ГУРТа типологічно ближча до «громадянської журналістики».

3-тє і 4-те місце з розривом у один голос займають варіанти «візуалізація» і «лаконічність».

Тут дозволю собі процитувати Михайла Ізюмського: «За визначенням, ефективність є співвідношенням отриманого результату до витрачених ресурсів». Лаконічність – безпосередньо, а візуалізація – опосередковано, при грамотному їх використанні блогером, дозволяють читачеві мінімізувати витрати ресурсів на сприйняття й розуміння блогозапису.

Вочевидь ще латинський афоризм Non multa, sed multum про небагатослівну багатозмістовність лишається актуальним і нині, у часи Інернет-швидкостей.

Лише 5,56% голосів набрав варіант «Ефектний заголовок». Справді, сам по собі заголовок, за яким нічого не стоїть, навряд чи зможе затримати увагу читача у блозі. Однак і ігнорувати важливість заголовку не варто, бо це таки «візитівка» запису, за якою складається перше враження і про текст і про самого автора чи авторку. Насамкінець зауважу, що виняткову роль для якості блогосфери відіграє небайдужість: небайдужість як авторів, так і читачів.

Тому дякую усім, хто взяв участь в опитуванні, а це 126 осіб, яким цікава блогосфера. І бажаю усім блогерам знайти свій унікальний шлях до успіху.

Опитування у рамках проекту «Інвестуймо в інституційну спроможність громадянського суспільства», який реалізується Ресурсним центром ГУРТ у межах проекту «Об’єднуємося заради реформ (UNITER)», що фінансується Агентством США з Міжнародного Розвитку (USAID) та здійснюється Pact Inc.

Контакти

Коментарі

Сергій Сухобойченко   4721 день тому   #  

Заголовок блогу (варіант № ххх) «Створюйте ілюзію скандалу, щоб привернути увагу аудиторії»

Вивчайте своїх друзів, коментаторів. Вивчайте свою аудиторію з різних сторін. Вмійте радіти разом із ними і співчувати, вмійте слухати і говорити. Ви навчилися створювати <<очікування>> і тепер ви говорите так, начебто дивитеся безпосередньо в очі кожному.

І коли Ви бачите, що Ваш пост коментують уночі, це означає лише одне – Ви тримаєте увагу аудиторії і Ви вже на шляху до успіху.

І все це починається з Заголовку.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.