Інтернет – дивовижна галузь, яка швидко розвиває тьсянавіть в умовах кризи. Дана теза неодноразово підтверджувалася на цьогорічному Українському форумі інтернет-діячів iForum, який відбувся у столиці 1 квітня та зібрав близько 3,5 відвідувачів.
Трішки статистики для переконливості: за темпами росту інтернет-аудиторії серед європейських країн лідирує Україна. Така тенденція спостерігається вже протягом двох років.
Станом на 1 квітня налічувалося 18 млн. користувачів. Чоловіків в Інтернеті дещо більше, ніж жінок – 51%. Але, як недивно, жінки проводять у мережі більше часу.
Найбільшою віковою групою серед користувачів тенет є місцеве населення віком від 14 до 40 років – 73%.
Щодня користувачі витрачають на «посиденьки» в Інтернеті в основному від 30 хв. до 3 годин. Пік використання – вечірні години.
Портали та соціальні мережі – найулюбленіші «місця» українців. Лідируючі позиції серед пошуку займають розваги, музика та відео. Пошук новин і подій посідають на разі 5 сходинку.
Цього року Український Форум інтернет-діячів мав чотири потоки: інтернет-бізнес, інтернет-реклама, інтернет-технології і соціальні медіа.
Кожен з учасників форуму мав можливість обрати ту тематику, яка його цікавить найбільше. Мій вибір пав на потік «Інтернет-реклами».
Доповідачами у цьому потоці були знані акули інтернет-бізнесу, а саме: Андрій Заблоцький (УАІР), Дмитро Лисюк (Gemius), Іван Дубинський (InMind), Дмитро Шоломко (Google Україна), Євгеній Рижов (Begun), Сергій Петренко (Яндекс. Україна), Максим Хомутін (Mi6/i.ua), Андрій Пушкарьов (Смарт-Лінкс), Олексій Мась (УБС), Олександр федотов (Ашманов і партнери), Олег Головних (connect.ua) та ін.
Відвідувачі потоку «Інтернет-реклами» мали можливість дізнатися про різноманіття рекламних каналів Інтернету та ефективність їх використання, про тренди інтернет-реклами, про застосування методів психологічного впливу в он-лайні для підвищення конверсії, а також про відео-рекламу і вірусне відео в мережі.
Пропоную Вашій увазі, як на мене, декілька корисних порад у варіанті конспекту, які прозвучали в рамках потоку і без використання яких не можливо досягти успіху в інтернет-бізнесі.
Уявімо, що Ваш продукт – це дерево, а Інтернет – один із способів для досягання успіху. Щоби дерево виросло, його потрібно поливати.
Обов’язково використовуйте для цього:
Обов’язково аналізуйте дані:
з Вашого сайту:
не з сайту:
Не забувайте, що Ваш сайт має бути зручний та простий у використанні та задовольняти потреби користувачів.
Пам’ятайте, Інтернет – ключовий засіб для розвитку бізнесу. І бізнес, не присутній в Інтернеті сьогодні, практично, приречений.
Коментарі
C рекламой в интернете сталкнулась впервые, результаты поражают .
За три недели до 700 просмотров. Пусть результат даст каждый десятый, все равно это значительно.У меня бы язык стерся, повтори Я свою рекламу 700 раз по канналу ОБС.