bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Результат пошуку по ключовому слову:
імідж 

Ребрендинг НУО: змінити лого, щоб змінити бачення

27.08.2019
Причини для ребредингу можуть бути різні: нове позиціонування, новий менеджер з комунікацій, злиття з іншою організацією або навпаки відгалуження, просто зміна старого логотипу, який більше нікому не подобається.  >>>>

Всеукраїнський форум-фестиваль

17.04.2019
16-18 травня 2019 року у місті Кривий Ріг відбудеться Другий Всеукраїнський форум-фестиваль «МОЛОДЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ МІСТА» в рамках святкування Дня Європи у Кривому Розі. Дедлайн подачі заявок - 1 травня 2019 року.  >>>>

Форум-фестиваль «Молодь, як чинник формування позитивного іміджу міста» (Кривий Ріг)

05.03.2018
Форум-фестиваль відбудеться 17-19 травня 2018 року у місті Кривий Ріг (Дніпропетровської області) за ініціативи Громадської організації «Академія тренінгової освіти». Дедлайн – 6 квітня 2018 року.  >>>>

«Несподівана нація»? Як Україні віднайти свій голос у світі? (дискусія)

07.12.2017
14 грудня в Києві в книжковій крамниці-кафе «Хармс» Інтернью-Україна запрошує на дискусію про імідж України за кордоном, вплив журналістів, громадських активістів та кожного з нас на уявлення іноземців про країну. Рєєстрація триває до 13 грудня 2017.  >>>>

Тренінг «Влада vs ВПО» щодо журналістських стандартів та створення соціального іміджу переселенців

18.08.2015
2-4 вересня 2015 в м. Маріуполь відбудеться тренінг для журналістів та блогерів «Влада vs ВПО: чому важливо дотримуватися журналістських стандартів при створенні соціального іміджу переселенців».  >>>>

Гранти на формування позитивного іміджу Луганщини в регіонах України

07.03.2012
Мета грантового конкурсу: надати підтримку організаціям, що беруть участь у формуванні позитивного іміджу Луганщини в інших регіонах України, об’єднують та підтримують вихідців з Луганської області >>>>

Імідж України: чи реальне об’єднання напередодні Євро-2012?

14.12.2010
8 грудня у Києві пройшов форум «Україна: брендинг країни та міст». Учасники шукали відповіді на запитання: чи є готові рецепти для різних випадків і чи може стратегія об’єднання кращих ініціатив набирати більш повних та конкретних форм? >>>>

Новий відеослайд від МОНД “Україна очима туристів”

06.02.2009
Побачив світ новий відеослайд Молодіжного об’єднання народних дипломатів “Україна очима туристів”, який був створений у рамках проекту МОНД “Україна, як вона є”.  >>>>



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.