20-21 червня 2024 року відбудеться зустріч і презентація проєкту для Партнерів, членів Консорціуму виконавців проєкту і секретаріатів регіональних Коаліцій 1325.
Запрошуємо до участі
організації або фізичні особи-підприємці, які мають позитивний досвід забезпечення проведення заходів зокрема, для громадських організацій та благодійних фондів.
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
Обсяг роботи
Передбачається, що після оголошення результатів відбору, з обраним постачальником буде укладено договір на забезпечення конференц сервісу для заходу 20-21 червня 2024 року.
Постачальник має забезпечити:
1-ий день
• оренда конференц зали на 50 осіб;
• обладнання (проєктор, ноутбук, екран, фліпчарт, мікрофони для учасників заходу, обладнання для забезпечення синхронного перекладу з онлайн приєднанням перекладачів);
• харчування – обід, три кава-паузи та вода на 50 осіб + вечеря на 25 осіб;
• відшкодування транспортних витрат (для 25 осіб);
• проживання 25 осіб (одномісні номер, 1 ніч).
2-ий день
• оренда конференц зали на 25 осіб;
• обладнання (проєктор, ноутбук, екран, фліпчарт);
• харчування – обід, одна кава-пауза та вода на 25 осіб.
Також передбачається, що постачальник забезпечить відповідні умови та засоби для дотримання правил безпеки учасників заходів, обумовлених військовим станом.
Для участі у відборі зацікавлені постачальники мають надати наступне:
Результати будуть повідомлені учасникам шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 17 червня 2024 року включно.
Коментарі