bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля демісезонного тактичного взуття для жінок
11.04.2024

Благодійна організація «МАРШ ЖІНОК» (БО «МАРШ ЖІНОК») оголошує тендерну закупівлю демісезонного тактичного взуття для жінок.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Строки проведення тендеру: по 18 квітня 2024 року
Замовник: БО “МАРШ ЖІНОК”

Предмет тендеру: закупівля демісезонного тактичного взуття для жінок.

Період: до 30 квітня 2024 року.

Об’єкти: обраний постачальник забезпечує поставку  600 пар тактичного демісезонного взуття для жінок, від 36 до 41 розміру. Доставка товару здійснюється транспортом постачальника та за рахунок постачальника, відповідно до адреси вказаної Замовником в м. Київ.

Тендерна закупівля оголошується в рамках: реалізації статутної діяльності організації. 

 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ:

До участі в оцінці допускаються пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи,  сертифікати якості товару, перелік та опис досвіду;

  • заповнені українською мовою;

  • закріплені підписом та печаткою;

  • вчасно надіслані електронною поштою.

Строки надання заявки:

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 за київським часом 18 квітня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка щодо закупівлі тактичного демісезонного взуття для жінок».

 

Вимоги до оформлення та проведення оплати:

Оплату закупівлі здійснює БО “МАРШ ЖІНОК” на підставі підписаного з постачальником договору поставки, рахунку, та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

 

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці.

Для ФОП — до заявки додаються

- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з наявним переліком видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). Дата формування Витягу з ЄДР не раніше 01.01.2024 р. 

- Витяг з реєстру платників податків;



Для юридичних осіб —до заявки додаються:

- Кольорова сканкопія Статуту; 

- Кольорова сканкопія свідоцтва про державну реєстрацію/виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

- Кольорова сканкопія свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; 

- Документ, що підтверджує повноваження підписанта.

 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

  • Конкурентоспроможність фінансової пропозиції.

  • Дотримання встановлених термінів виконання.

  • Якість пропонованих послуг.

  • Відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.

 

Результати відбору будуть оголошені переможцям, електронною поштою або телефоном.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.