Media Development Foundation випустив гайд з написання мотиваційних листів. У ньому зібрали поради для листів до роботодавців, на освітні та закордонні програми, і найпоширеніші помилки у таких листах.
MDF отримує сотні листів за рік від охочих потрапити на освітні програми. Проте не у всіх виходить чітко описати свою мотивацію брати участь у програмі.
«За майже рік роботи в MDF я прочитала кількасот мотиваційних листів і провела десяток інтервʼю, аби згодом із найкращою колегою вибрати найбільш вмотивованих кандидатів програм для медіамейкерів-початківців. Найголовніша теза, яку я засвоїла — завжди будьте чесними та відкритими у своїх мотиваціях», — Марія Крикунова, укладачка гайду колишня асистентка проєктів для початківців у професії MDF.
Цей гайд допоможе усім, хто прагне розвитку, за допомогою мотиваційних листів досягати своїх кар’єрних цілей.
У пошуку омріяної роботи мотиваційний лист стане «чарівним місточком», який допоможе зменшити розрив між фактичним досвідом і побажаннями роботодавця, пише у гайді карʼєрна консультантка Тетяна Пашкіна. Вона радить перед складанням листа зрозуміти очікування роботодавця від фахівця на цій позиції, та що з того переліку ви вже маєте.
В листах на освітні програми перевага надається тим, хто зміг розкрити свою особистість. Бо на програми проходять саме особистості, а не лише їхні досягнення, переконана Ірина Пупко, HR спеціалістка Ed-Tech компанії Headway, ex-Head of Recruitment ГО «Навчай для України».
Найгірший мотиваційний лист — це відсутність мотиваційного листа, вважає Роман Тимоцко, СЕО маркетингової компанії Stroom Digital, кореспондент The Ukrainian Weekly. У гайді він склав 15 кроків, які допоможуть кожному написати такий лист.
Якщо ж мотиваційний лист приніс довгоочікуване запрошення на співбесіду, до нього теж варто підготуватися. Порадами, як це зробити у гайді поділилася Наталя Коваленко, HR-менеджерка MDF.
До написання гайду долучилися:
— Тетяна Пашкіна, карʼєрна консультантка;
— Роман Тимоцко, СЕО маркетингової компанії Stroom Digital, кореспондент The Ukrainian Weekly;
— Ірина Пупко, HR спеціалістка Ed-Tech компанії Headway, ex-Head of Recruitment ГО
«Навчай для України»;
— Ольга Руда, випускниця стипендійної програми уряду Великої Британії Chevening,
магістр освітніх технологій University College London;
— Катерина Жученя, кар’єрна консультантка, керівниця проєктного відділу платформи з розвитку кар’єри Happy Monday;
— Наталя Коваленко, HR-менеджерка Media Development Foundation;
— Дарʼя Трапезнікова, головна редакторка «Медіамейкера», літературна редакторка гайду;
— Марія Крикунова, укладачка гайду.
Media Development Foundation — центр розвитку незалежних медіа в Україні.
Коментарі
Прочитав нещодавно статтю, яка акцентувала увагу на важливості зрозумілості інформації для широкої аудиторії. Найчастіше, спільноти зустрічаються з проблемою доступності та правильного викладення інформації, яка може допомогти вирішити конкретні завдання або проблеми. Особисто мене вразила необхідність у створенні більш ефективних комунікаційних стратегій, які б дозволяли інформації бути зрозумілою та доступною для всіх. Додатково, для тих, хто шукає поради щодо підготовки до співбесіди, рекомендую цікаву статтю за посиланням: https://budni.robota.ua/recruiting/yak-vidguknutis-na-vakansiyu-shhob-otrimati-zaproshennya-na-spivbesidu, яка допоможе вам в цьому процесі.