bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Запит на комерційну пропозицію на організацію заходів
02.02.2024

ДАТА ЗАПИТУ: 02.02.2024 року

ЗАПИТ НА КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» в рамках реалізації проекту «Освіта в умовах надзвичайних ситуацій у поєднанні з психічним здоров’ям та психосоціальною підтримкою громад, що постраждали від кризи на сході України» просить надати комерційну пропозицію на послуги з організації та проведенню заходів у м. Запоріжжя у лютому 2024 року (перелік заходів вказано у Специфікації №1 та №2).

 

Дати проведення: лютий 2024 року, згідно графіку

 

Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.

Вимоги до Учасників: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстрованим за Законодавством України; має досвід роботи у відповідній сфері не менше шести місяців з дати реєстрації підприємства, має відповідні КВЕД для надання послуг з проведення заходів, має можливість виконати роботу у вказаний строк , та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт приймання - передачі послуг, програми заходів, списки учасників,  презентації,  тощо).

Перевагу буде надано постачальнику який здійснить послуги на умовах післяплати, запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг.

До комерційної пропозиції додати реєстраційні документи:

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;

- довідка про банківські реквізити.

 

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

- прийняти будь-яку Заявку повністю або частково;

- вступити у переговори з обраним Постачальником;

- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової Закупівлі.

 

Форма подання комерційної пропозиції: Комерційна пропозиція повинна мати термін дії (бажано не менше 30 днів) та бути надіслана до 16:00 09.02.2024 року з темою листа ««КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ» на електронну адресу: [email protected].

 

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь - якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Боярським Дмитром, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38 (066)-597-17-14.            

 

Голова фонду                                                                                                                                          В.В. Веселкова

Специфікація №1

 

Організація та проведення одноденних 8-ми тренінгів для вчителів та фасилітаторів (передбачено 8 одноденних тренінгів по 15 осіб кожен), кожен тренінг тривалістю  8-9 годин з двома кава-паузами та обідом. Необхідно супровід кожного тренінгу необхідною кількістю  кваліфікованих тренерів для розкриття наступних тем:

-        Перша психологічна допомога;

-        Інклюзивна освіта;

-        Психосоціальна підтримка;

-        Мінна небезпека;

-        Забезпечення безпеки дітей;

-        Перенаправлення;

-        Протидія гендерно-обумовленому насильству та гендерна рівність.

 

Найменування послуги

Одиниця виміру

Кіл-сть

Вартість за одиницю, грн.

Всього, грн

Посилання/Коментар

Оплата тренерам/ркам за  супроводження групи та розкриття наступних тем на кожному тренінгу:

-“Перша психологічна допомога”;

-“Інклюзивна освіта”;

-“Психосоціальна підтримка”;

-“Мінна небезпека”;

-“Забезпечення безпеки дітей”;

-“Перенаправлення”;

-“Протидія гендерно-обумовленому насильству та гендерна рівність”.

Супроводження групи мінімум двома тренерами.

послуга

8

 

 

 

Мотиваційні набори для кожного/ї учасника/ці  тренінгів, всього необхідно 120, по 15 наборів на кожен тренінг:

 

 

 

 

 

брендована парасолька-тростина, ручка дерев’яна або пластикова,  зовні синього кольору, всередині білого кольору, механізм розкривання автоматичний, металевий,  діаметром 105 см

 

 

штук

 

 

120

 

 

Посілання на макет: https://drive.google.com/file/d/1AtW2Ci7vX7DkgxqCDFmukWRODQZmz95l/view?usp=drive_link

Посилання на візуалізацію: https://drive.google.com/file/d/1HUDLP0mIQTBM8KF-khioYbdNO8h9Bux3/view?usp=drive_link

брендована ручка автоматична, з металевим наконечником, синього кольору

 

 

штук

 

 

120

 

 

Посилання на макет: https://drive.google.com/file/d/1HQGkjkCs0K8gJ2KV5tMcbka1KyTMTw5W/view?usp=drive_link

Посилання на візуалізацію: https://drive.google.com/file/d/1HUDLP0mIQTBM8KF-khioYbdNO8h9Bux3/view?usp=drive_link

брендований блокнот А5 в твердій обкладинці, розміром 148х210 мм, обкладинка - цифровий друк; блок - 50 аркушів, офсетний друк; в клітинку, кріплення - металева пружина зліва, синього кольору

 

 

штук

 

 

120

 

 

Посилання на лого: https://drive.google.com/file/d/1AtW2Ci7vX7DkgxqCDFmukWRODQZmz95l/view?usp=drive_link

Посилання на макет: https://drive.google.com/file/d/1V7kCPfz_x6RzbanzPNK_ZOfVJTZ8WHFT/view?usp=drive_link

брендована термочашка з кришкою, з нержавіючої сталі, об’ємом 350мл

 

 

штук

 

 

120

 

 

Посилання на макет: https://drive.google.com/file/d/1NCIo5aW6Lw9zKshd0vLu1sgcO6G_N35v/view?usp=drive_link

Посилання на візуалізацію: https://drive.google.com/file/d/1HUDLP0mIQTBM8KF-khioYbdNO8h9Bux3/view?usp=drive_link

брендована еко-сумка, розмір 38*42 см, тканина бавовна, довжина ручок 67 см, білого кольору

 

штук

 

120

 

 

Посилання на макет: https://drive.google.com/file/d/1JlGNvW4zhKg3aNVKi-UH9pXAOpn9jWZx/view?usp=drive_link

Необхідні матеріали для проведення восьми тренінгів:

 

 

 

 

 

папір офісний А4 (100 аркушів в пачці, одна пачка на один тренінг)

пачка

8

 

 

 

папір для фліпчарту без лініювання (64*90см, 10 листів в пачці, три пачки на один тренінг)

пачки

24

 

 

 

маркери різнокольорові (8 кольорів в упаковці)

упаковка

2

 

 

 

стікери 80*80 різнокольорові з клейкою основою (2 пачки по 100 аркушів на один тренінг)

пачки

16

 

 

 

скотч малярний шириною 50мм (1 рулон на один тренінг)

рулон

8

 

 

 

пастель 24 кольори в пачці (2 пачки на один тренінг)

пачок

16

 

 

 

шнур-шпагат тонкий (1 метр на одного учасника)

моток

1 на 150 -160 м

 

 

 

папір для малювання (2 аркуш на одного учасника)

аркушів

240

 

 

 

Кава - паузи (дві кава-паузи на кожен тренінг), всього тренінгів 8, всього на 120 осіб по 15 на кожен тренінг

штук

240

 

 

 

Організація обіду для учасників заходу, всього тренінгів 8, всього на 120 осіб по 15 на кожен тренінг

обідів

120

 

 

 

 

              

Голова фонду                                                                                                                                          В.В. Веселкова

 

 

Специфікація №2

 

Організація та проведення тренінгів для 160 батьків/опікунів. Необхідно провести 9 тренінгів з 1 кава-паузою кожен.  Кожен тренінг має розкрити  по дві теми. Група на 1 тренінг має складати 17-18 осіб. Одна тема має бути викладена за 1 годину 15 хвилин, всього 2 теми на 1 тренінг, між темами кава-пауза. Теми до викладання зазначені нижче:

 

Найменування заходу

Тема заходу

Кількість присутніх, осіб

Час проведення заходу, год.

Тренінг №1

Супровід дорослих та дітей в умовах війни «BASIC Ph Model»

18

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Не дрібниці у стосунках / Violence Awareness Training

1 година 15 хвилин

Тренінг №2

Попередження торгівлі людьми та експлуатації дітей в кіберпросторі. Інтерактивні методи навчання. Особливості офлайн та онлайн навчання в період конфлікту/”CyberSafe Kids”

18

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Протидія та попередження булінгу під час онлайн та офлайн навчання/”Harmony: Bullying Prevention Training”

1 година 15 хвилин

Тренінг №3

Виховання в період онлайн навчання

18

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Бути відповідальними батьками

1 година 15 хвилин

Тренінг №4

Супровід дорослих та дітей в умовах війни «BASIC Ph Model»

18

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Не дрібниці у стосунках / Violence Awareness Training

1 година 15 хвилин

Тренінг №5

Попередження торгівлі людьми та експлуатації дітей в кіберпросторі. Інтерактивні методи навчання. Особливості офлайн та онлайн навчання в період конфлікту/”CyberSafe Kids”

18

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Протидія та попередження булінгу під час онлайн та офлайн навчання/”Harmony: Bullying Prevention Training”

1 година 15 хвилин

Тренінг №6

Виховання в період онлайн навчання

18

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Бути відповідальними батьками

1 година 15 хвилин

Тренінг №7

Супровід дорослих та дітей в умовах війни «BASIC Ph Model»

18

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Не дрібниці у стосунках / Violence Awareness Training

1 година 15 хвилин

Тренінг №8

Попередження торгівлі людьми та експлуатації дітей в кіберпросторі. Інтерактивні методи навчання. Особливості офлайн та онлайн навчання в період конфлікту/”CyberSafe Kids”

17

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Протидія та попередження булінгу під час онлайн та офлайн навчання/”Harmony: Bullying Prevention Training”

1 година 15 хвилин

Тренінг №9

Виховання в період онлайн навчання

17

1 година 15 хвилин

Кава-пауза

30 хвилин

Бути відповідальними батьками

1 година 15 хвилин

 

 

Найменування послуги

Вартість послуги, грн.

Гонорар тренеру за дев’ять тренінгів

 

Мотиваційні набори для учасників тренінгів (всього 160 наборів):

-      ручка кулькова, металева, білого кольору – всього 160 шт.;

-      блокнот офісний А5, обкладинка червоного кольору - всього 160 шт.

 

Необхідні матеріали для проведення дев’яти тренінгів:

-      папір для фліпчарту без лініювання (64*90см, 10 листів в пачці, три пачки на один тренінг) – всього 27 пачки;

-      маркери різнокольорові (8 кольорів в упаковці) – всього 2 упаковки;

-      стікери 80*80 різнокольорові з клейкою основою (2 пачки по сто аркушів на один тренінг) – всього 18 пачок;

-      скотч малярний шириною 50мм (1 рулон на один тренінг) – всього 9 рулонів;

-      пастель 24 кольори в пачці (2 пачки на один тренінг) – всього 18 пачок;

-      шнур-шпагат тонкий (1 метр на одного учасника) - всього 1 моток на 150-160 м;

 

Кава-пауза для учасників заходу (всього 160 осіб на дев’ять тренінгів)

 

 

 

Голова фонду                                                                                                            В.В. Веселкова

Контакти

  • +38-066-597-17-14 Боярський Дмитро
  • спеціаліст із закупівель

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.