bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

АЮКУ оголошує тендер на закупівлю послуг зі створення інтерактивної лекції
30.03.2023

ОГОЛОШЕННЯ 

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЗІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ОНЛАЙН ЛЕКЦІЇ

 Тривалість проєкту: До 5 грудня 2023 року

 Дедлайн подачі заявок: 6 квітня 2023 року

Громадська організація «Асоціація юридичних клінік України» (далі – ГО «АЮКУ») в рамках проєкту «Антикорупційний комплаєнс у вищий освіті: зарубіжний досвід і національні практики» за підтримки Програми USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» (SACCI) оголошує конкурс на надавача створення інтерактивної онлайн лекції для студентів-активістів про інструменти та механізми впливу на антикорупційну політику університету

  1. Термін надання послуг/виконання робіт: з дня підписання договору до 5 грудня 2023 року.
  2. Очікуваний результат: Підписання договору про надання послуг. Отримання послуг зі створення інтерактивної онлайн лекції.
  3. Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі:

 

Обов’язкові вимоги до Постачальника товарів або Виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Підтвердження технічної та фізичної можливості створити інтерактивну онлайн лекцію

Тендерна пропозиція

2.

Підтвердження наявності власної платформи для розміщення інтерактивної онлайн лекції

Тендерна пропозиція

3.

Досвід створення освітніх продуктів не менше 1 року, не менше 3-х успішно реалізованих проєктів, які Виконавець може надіслати для ознайомлення Замовником.

Додаток № 1 до Тендерної пропозиції: «Перелік освітніх продуктів та проєктів»

4.

Орієнтовний кошторис створення інтерактивної онлайн лекції відповідно до ТЗ

Додаток № 2 до Тендерної пропозиції: «Кошторис створення інтерактивної онлайн лекції»

5.

Право на здійснення підприємницької діяльності

  • Сканкопія Статуту (для юридичних осіб)
  • Документ, що підтверджує право на підписання договору
  • Свідоцтво про державну реєстрацію (якщо є), або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності
  • Витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо є).

 

* До оцінювання згідно критеріям оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим кваліфікаційним вимогам. Невідповідність хоча б одній з вимог. Оголошення призводить до дискваліфікації такої тендерної пропозиції.

 Критерії оцінки тендерних пропозицій та їх вагові коефіцієнти:

Критерій оцінки

Ваговий коефіцієнт

Документи, які підтверджують відповідність критерію

1.

Досвід роботи постачальника, спроможності створення інтерактивної онлайн лекції

50

 

Тендерна пропозиція

Додаток № 1 до Тендерної пропозиції: «Перелік освітніх продуктів та проєктів»

2.

Вартість послуг постачальника 

50

Додаток № 2 до Тендерної пропозиції: «Кошторис створення інтерактивної онлайн лекції»

 

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Заповнену форму Тендерної пропозиції (форма додається).
  2. Додаток № 1 до Тендерної пропозиції: «Перелік освітніх продуктів та проєктів»
  3. Додаток № 2 до Тендерної пропозиції: «Кошторис створення інтерактивної онлайн лекції»
  4. Пакет документів, які підтверджують право на здійснення підприємницької діяльності

ПОСАДОВІ ОСОБИ ЗАМОВНИКА, УПОВНОВАЖЕНІ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗВ’ЯЗОК З УЧАСНИКАМИ ТОРГІВ

Додаткову інформацію можна отримати від керівниці проєкту Юлії Ломжець, е-mail: as.lc.ukraine@gmail.com

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Форма тендерної пропозиції додана до Оголошення.

Тендерні пропозиції надсилайте у електронному вигляді на адресу [email protected] з приміткою «Тендер на закупівлю послуг зі створення інтерактивної онлайн лекції».

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОРГІВ

  1. Учасники мають подавати пропозиції у електронному вигляді.
  2. Надані сканкопії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 днів з дати закінчення терміну надання пропозицій.
  5. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така пропозиція не приймається до оцінки.
  6. До участі у оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі тендерної пропозиції.

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ:

[email protected]

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТОРГІВ:

 6 квітня 2023 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

 РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

 6 квітня 2023 року, о 16:00 год. 00 хв. за київським часом.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.