Тендер на проведення медіа-кампанії в рамках Швейцарсько-українського проєкту DECIDE
Громадська організація «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (далі – ГО «ДОККУ») у зв’язку з реалізацією Швейцарсько-українського проєкту «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» – DECIDE, що спрямований на децентралізацію управління освітою та має сприяти рівному доступу до якісної освіти в ТГ, оголошує тендер на проведення медіа-кампанії.
Швейцарсько-український проєкт «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» – DECIDE(далі – Проєкт DECIDE) реалізується в Україні ГО «ДОККУ» у партнерстві з Цюріхським педагогічним університетом (Швейцарія) за підтримки Швейцарської Конфедерації, представленої Швейцарським бюро співробітництва в Україні.
Проєкт DECIDE спрямовано на підтримку двох ключових реформ в Україні – освіти та децентралізації. Він покликаний сприяти посиленню потенціалу ТГ у розробці та практичній реалізації децентралізованих моделей управління освітою включаючи стратегії розвитку освіти та плани їх впровадження; підвищенню професійного рівня посадових осіб місцевого самоврядування ТГ в цілому та працівників структурних підрозділів, які відповідають за освіту в ТГ; удосконаленню методів та інструментів розвитку громадянського суспільства та залучення громадян до управління освітою.
DECIDE спрямовано на впровадження та розвиток демократичного, прозорого та підзвітного управління школами у місцевих громадах, посилення їх ролі у громадському житті, залучення всіх громадян до прийняття рішень в ТГ, включаючи учнів/ць, учителів/ок, керівників/ць шкіл, представників влади, батьків, представників/ць ЗМІ та інших.
Окрім того, Проєкт DECIDE сприяє розвитку механізмів політичного діалогу, створенню ефективної нормативно-правової бази у сфері децентралізації управління освітою та дієвого навчання й управлінню знаннями.
Проєкт DECIDE реалізується у 20 громадах Чернігівської, Івано-Франківської, Луганської, Полтавської та Одеської областей. Його перша фаза триватиме по січень 2025 року.
ГО «ДОККУ» прагне укласти договір з кваліфікованою та досвідченою медіа-компанією (далі – Постачальником послуг) на надання комплексу послуг відповідно до наведеного нижче Технічного завдання (ТЗ).
2.1. Метою медіа-кампанії є інформаційний супровід впровадження реформи освіти та реформи децентралізації в частині цілей і завдань Проєкту DECIDE, що реалізується відповідно до затвердженого плану. Реалізація медіа-кампанії має сприяти зміцненню спроможності інститутів громадянського суспільства та сприяти двом ключовим реформам – децентралізації та реформі освіти.
2.2. Завданнями медіа-кампанії є підвищення поінформованості громадськості щодо:
2.3. Цільова аудиторія медіа-кампанії: учні, вчителі, керівники шкіл, представники влади, посадові особи місцевого самоврядування, депутати місцевих рад, батьки, представники ЗМІ.
2.4. Період проведення медіа-кампанії: квітень 2023 – січень 2025 рр.
З Постачальником послуг буде укладено контракт на наступні послуги:
3.1. SMM. Підтримка ФБ-сторінок DOCCU, DECIDE (4 пости на тиждень на кожній зі сторінок).
3.2. Продакшн та промоція відео роликів:
3.3. Забезпечення медіа підтримки заходів проєкту:
3.4. Інфографіка (100 слайдів, НЕ включаючи графічні матеріали для SMM)
3.5. Грант на випуск циклу радіопередач, присвячених впровадженню реформи децентралізації управління освітою (на конкурсній основі).
Постачальник послуг:
4.1. Представляє ідеї щодо реалізації медіа-кампанії та її детальний комунікаційний план.
4.2. Представляє творчі концепції, розробляє дизайн та макети супутніх матеріалів.
4.3. Складає опис медіа-кампанії, в якому окреслюються заплановані заходи, їх концепція, визначаються ресурси та терміни реалізації.
4.4. Здійснює моніторинг реалізації медіа-кампанії. Подає щомісячні звіти про ефективність впровадження медіа-кампанії.
4.5. Звітує по кожному етапу (заходу) медіа-кампанії.
4.6. Подає підсумковий звіт, в якому зазначена детальна інформація про надані послуги відповідно до Договору, описані досягнуті результати та сформовані рекомендації.
Бюджет, що включає детальний опис кожної категорії, та умови його виконання будуть визначені в договорі з Постачальником послуг.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ повинна містити наступне:
6.1. Інформацію про Постачальника послуг (юридичну особу), включаючи:
6.2. Детальний опис медіа-кампанії, включаючи план роботи з чітко визначеними термінами виконання.
6.3. Детальний бюджет (кошторис) в довільній формі. Він складається у двох валютах – гривні та швейцарському франку за курсом НБУ на день подачі пропозиції.
6.4. Рекомендаційні листи з контактними даними від компаній, на замовлення яких підприємство забезпечувало надання аналогічних послуг. Скан-копії документів (звітів, рекомендаційних листів, посилань на інтернет джерела), що слугують підтвердженням досвіду роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги.
6.6. Контакти відповідального виконавця, адресу електронної пошти та номер телефону для зв’язку з потенційним Постачальником послуг.
6.7. Повний перелік документів, визначений у п. 6.1.
6.8. Тендерна пропозиція подається українською мовою (за додатковою вимогою – англійською мовою).
Пропозиції будуть оцінені на основі ціни (60% ваги), якості (30% ваги) та кваліфікації команди (10% ваги).
7.1. Якість пропозиції буде оцінюватися виходячи з наступного:
7.2. Кваліфікація команди Постачальника послуг:
7.2.1. Кваліфікація менеджера, який безпосередньо відповідатиме за впровадження медіа-кампанії, має бути підтверджена резюме, портфоліо та двома рекомендаційними листами.
7.2.2. Досвід у розробці та проведенні медіа-кампаній, зокрема підготовці інформаційних повідомлень у різних форматах (прес-релізи, інформація для веб-сайтів, історії успіху, записи в блогах, твіти, пости для соціальних мереж, телебачення, радіо тощо) для представників різної цільової аудиторії.
Здатність генерувати та впроваджувати креативні ідеї, підтверджена відповідним портфоліо.
Стресостійкість всіх членів команди. Можливість виконання роботи в обмежені часові терміни з жорстким дотриманням дедлайнів.
Відмінне володіння українською та англійською мовами (обов’язково).
Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.
Тендерні пропозиції подаються до 26 березня 2023 року включно на адресу електронної пошти tenderdoccu@gmail.com.
У випадку, якщо учасники тендеру хочуть отримати додаткові роз’яснення щодо конкурсу, письмові запитання необхідно надіслати на адресу електронної пошти [email protected] до 23 березня 2023 року включно.
ГО «ДОККУ» залишає за собою право укласти договір з одним або кількома учасниками конкурсу.
Проєкт DECIDE є проектом міжнародної технічної допомоги. Кошти, які виділяються в рамках проекту Постачальнику послуг, звільнені від сплати ПДВ.
Коментарі