БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «МИ ПОРУЧ» проєкту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА», за підтримки за підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва «GIZ» запрошує до участі в тендері на проведення інтеграційних заходів для дітей переселенців та їх батьків, загальний опис робіт вказаний у специфікаціях тендерного запрошення (Додаток №1).
№ |
|
Опис \ виконання |
1 |
Загальна інформація: |
Реалізація проєкту «Психологічно-соціальна підтримка населення Дніпропетровської області, що постраждало від війни» |
2 |
Мета та предмет робіт: |
ЛОТ 1 – проведення інтеграційних заходів для дітей переселенців та їх батьків |
3 |
Термін подачі пропозиції: |
До 01.02.2023 включно до 17.00.
|
4 |
Загальний опис робіт: |
Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів |
5 |
Умови та терміни виконання заходів: |
До участі у тендері запрошуються фізичні особи-підприємці, які мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення зазначених робіт; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом. Замовник планує замовити інтеграційні заходи для дітей переселенців та їх батьків. Очікується, що договір буде діяти з 05 лютого 2023 до 15 червня 2023 року. Очікується проведення 12-ти інтеграційних заходів для груп до 30 осіб.
У рамках проєкту плануються наступні заходи: 1.Екскурсійні програми по м.Дніпро; 2. Екскурсійні програми за межами м.Дніпро.
Якщо для проведення екскурсії потрібен трансфер, то він надається надавачем послуг и входить у ціну екскурсії.
Стаж роботи надавача послуг повинен бути мінімум 5 років
При проведені заходів, надавач послуг зобов’язаний робити фотозйомку учасників (мінімум 15 фото) та обов’язково веде відомості з підписом учасників заходів, їх номером телефону,паспортними даними та ІПН.
Замовник залишає за собою право змінити кількість заходів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення. |
6 |
Відхилення пропозиції: |
Замовник залишає за собою право відхилити будь-які чи всі заявки, якщо постачальник послуг не відповідає описаним вимогам, якщо Замовника не влаштовує ціна на послуги або є сумніви у репутації спеціаліста тощо. Замовник має право вносити зміни у заявки до підписання контракту.
|
7 |
Супроводжувальні документи, кваліфікація та досвід: |
Потенційні постачальники послуг повинні подати письмову пропозицію на e-mail:[email protected]до зазначеного вище терміну для повного розгляду. У всіх заявках повинна бути вказана кваліфікація учасника/ці, що підтверджує здатність виконувати обов‘язки, зазначені в оголошенні. Для того щоб бути допущеним до участі в тендері, пропозиція повинна містити: 1.ПІБ підписанта договору, реєстраційну документацію. 3 Детальну фінансову пропозицію щодо всіх витрат, пов’язаних з послугами. 4.Кваліфікаційні документи, підтверджуючі професійні навички проведення екскурсій.
Замовник оцінюватиме пропозиції, виходячи з того, чи відповідає постачальник послуг описаним вимогам, виходячи зі співвідношення ціни та місця проведення , репутації та креативного підходу до проведення екскурсій. |
8 |
Терміни подачі заявки та термін виконання робіт: |
Заявки просимо надсилати до 01 лютого 2023. Раннє подання заявок заохочується. Очікується, що договір буде діяти з 05 лютого 2023 до 15 червня 2023 року. Графік виконання роботи за Угодою буде обговорено та остаточно узгоджено з переможцем торгів. Замовник залишає за собою право зв’язатись із тими, хто подав заявки, для отримання додаткової інформації та роз’яснень щодо заявок після дедлайну. |
9 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
- На підставі укладеного договору по безготівковому рахунку та виставленому рахунку раз на місяць після проведення заходів та здачі фотозвітів та заповнених відомостей. Всі звіти подаються з 01 по 05 число місяця наступного за звітним на гугл-диск замовника. Паперові оригінали відомостей, що підписуються отримувачами допомоги, доставляються за рахунок постачальника послуг в офіс замовника за адресою вул. Троїцька 3а. Замовник сплачує Постачальнику послуг після завершення перевірки усіх звітів. Якщо звіти не здані в повному обсязі або здані з порушенням термінів, то оплата не здійснюється. |
10 |
Порядок подання пропозиції:
|
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою Постачальника послуг; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; -копії кваліфікаційних документів підтверджуючих професійні навички проведення екскурсій. |
11 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Цінові пропозиції приймаються до 01.02.2023 р до 17.00 год.
Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]
Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції – 0993203470 Ілюхіна Вероніка |
13 |
Критерії вибору виконавця: |
|
14 |
Додаткова інформація: |
Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
15 |
Контактна інформація |
Ілюхіна Вероніка 0993203470 e-mail: [email protected] |
Коментарі