bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Креативність та соціальний бізнес: від ідеї до соціальних змін
19.01.2023

Навіщо креативність у соціальному бізнесі?  Давайте розбиратися.

Є соціальний бізнес, його потреби та потреби людей, які в ньому працюють.

Є клієнти, потреби яких задовільняє цей бізнес.

Є навколишнє середовище, в якому все частіше  трапляються глобальні зміни. Це призводить до змін потреб середовища,  клієнтів та  працівників. І одночасно спричиняє виникнення проблем, які в багатьох випадках неможливо вирішити напрацьованими стандартними способами. 

Ось тут і розпочинається пошук рішення і створення чогось принципово нового.

Соціальний бізнес дуже чутливий до змін ринку, середовища, потреб клієнтів, але водночас має гнучкість, щоб пристосуватися до цього. Саме для цього потрібен креативний підхід та творчість. 

Як перейти до застосування креативності?  

1. Виявити проблему - те,  що є на даний момент у різних аспектах.  

2. Визначити,  що є бажаним у всіх проблемних напрямках. 

3. Сформувати задачі за цими  напрямками. 

4. Активувати креативність за певними алгоритмами.

Ефективність в бізнесі тепер визначається не оптимізацією і модернізацією існуючих структур, а інноваційними і креативними моделями, винаходами, нестандартними рішеннями, експериментами. Тобто безпосередньо практикою креативного управління ресурсами.

Наприклад, шоколад з перцем чи сіллю. Звичний шоколад користується попитом, але поєднавши його з сіллю виробник привернув більше уваги, відкрив нові смаки і дав щось нове ринку.

А соціальний бізнес, поєднавши непоєднуване, не просто пропонує новий продукт,  а вирішує запити суспільства і переводить його на новий рівень усвідомлення та розвитку.

Він здатен поєднати “сонце і лід”, щоб вирішити соціальні запити. Наприклад, в Бразилії реалізується проект «Сонячні машини з виготовлення льоду». Цей проект є вирішенням проблеми рибалок, які не мають достатньо льоду, щоб заморозити пійману рибу й доставити її до столу покупця придатною для споживання. 

Наша творчість безмежна. Головне -  її розвивати і використовувати.

Креативне соціальне підприємництво - це шлях у майбутнє, шлях творчості, інновацій та світових змін.

Саме на розвиток креативності в соціальному підприємництві спрямований наш проект CREATIVENTER Creativity skills for young social entrepreneurs (2021-1-PL01-KA220-YOU-000029767 Erasmus+), який зібрав чудове партнерство:

  • Fundacja Marki Polskiej im. prof. Witolda Kieżuna, Poland

  • Euro Net, Italy

  • Embaixada da Juventude, Portugal

  • Український Центр Майбутнього/Ukrainian Center of the Future, Ukraine

  • SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OSÓB PRAWNYCH CENTRUM USŁUG ŚRODOWISKOWYCH, Poland

Команда ГО “Український центр майбутнього”

 

Контакти

  • +380661494823 Ірина Зубець

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.