bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю дров паливних твердих порід
01.12.2022

ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «МИ ПОРУЧ» проєкту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА», за підтримки Міжнародної благодійної організації «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» Україна запрошує до участі в тендері на постачання дров паливних твердих порід, відповідно до специфікації тендерного запрошення (Додаток №1).

 

Опис \ виконання

1

Загальна інформація:

Реалізація проекту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА»

2

Мета та предмет закупів:

ЛОТ 1 - постачання дрова паливних твердих порід для 292 родин

3

Термін подачі пропозиції:

До 07.12.2022 включно до 18.00 год.

 

4

Перелік предмету закупівлі:

Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів 

5

Умови та терміни доставки:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку дров у вказаний термін, у запропонованому Постачальником обсязі та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості, тощо).

 

Обов’язковою умовою участі у тендері є:

 - надання заповненого тендерного запрошення.

 

При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах. А також при поставці товару Постачальник має дотримуватися заходів із захисту довкілля.

 

 Метою тендеру є Поставка дров паливних твердих порід бенефіціарам, що мешкають в Дніпропетровській  області (список адрес у Додатку №2).

Обраний постачальник має здійснити доставку по твердому покритті дороги до воріт бенефіціара. Постачальнику повідомляться контактні дані, імена та адреси бенефіціарів Постачальник документує/підтверджує поставку підписаною відомістю та фото паспорта бенефіціара . Цей документ є підтвердженням поставленої кількості палива та буде поданий Організатору разом із рахунком-фактурою та видатковою накладною.

На кожну родину виділяється 10000гривень.

До ціни тендерної пропозиції (10000грн) включаються наступні витрати:

- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;

- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару.

- навантаження, розвантаження;

- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією

До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.

У Додатку№1 Постачальник повинен вказати обсяг дров, який він може поставити бенефіціару після відрахування усіх витрат пов’язаних з податками та зборами, витратами на пальне, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та інших витрат, які в нього можуть виникнути.

Поставка (передача), навантаження та розвантаження товару здійснюється транспортом учасника-переможця.

Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31.12.2022 р.

 

Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації .

 

 

Дрова повинні поставлятися у біг бегах об’ємом  1м.куб. Сам біг бег залишається у бенефіціара.

Вологість  деревини повинна бути  не більше 40%.

Товщина – від 8 см і більше;

довжина – 30-50 см

В деревині не допускається зовнішня трухлява гниль.

Дрова паливних твердих порід можуть постачатись як в корі, так і без кори.

Дрова твердолистяних порід (мікс, окрім тополі) якість яких відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:201

 

Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання та обсяг, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

6

Відхилення пропозиції:

Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах.

7

Супроводжувальні документи поставки:

- договір;

- оригінал рахунку; 

- оригінал видаткової накладної

- підписані бенефіціарами відомості

- фото паспортів бенефіціарів

8

Гарантія якості:

Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України.

9

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:

-  на підставі укладеного договору по безготівковому рахунку та виставленому рахунку Покупець сплачує  10% вартості товару Постачальнику шляхом попередньої оплати, і далі оплата проводиться згідно рахунку по сумам, вказаних у підписаних бенефіціарами відомостях по доставці дров за день.

10

Порядок подання  пропозиції:

 

- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника;

-  копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець;

-   копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець;

11

Умови участі:

Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом   підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. 

 

Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва країни-агресора - Російська Федерація та Республіки Білорусь.

12

Гарантія поставки та ціни:

Постачальник зобов’язаний мати дрова на складі у кількості не менше 50% на момент укладання угоди.

13

Місце та термін надання  цінових пропозицій:

Цінові пропозиції приймаються до 07.12.2022 р до 18.00 год.

Пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. 

 

Пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]

 

Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції – 0666104686 Борова Марина

14

Критерії вибору виконавця:

Організатор обере переможцем тендеру того Постачальника, який запропонує найбільший обсяг дров, який він може поставити бенефіціару після відрахування усіх витрат пов’язаних з податками та зборами, витрат на пальне, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та інших витрат, які в нього можуть виникнути.

 

15

Додаткова інформація:

Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, обсяг,) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

16

Контактна інформація

 Борова Марина   +380666104686

e-mail:   [email protected]

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.