Назва закупівлі: послуги друку в рамках проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії».
Код закупівлі: CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17(4).
Вид предмету закупівлі: послуги друку.
Початок надання пропозицій: з 6 вересня 2022 року, з 00.00 за київським часом.
Кінцевий термін подачі пропозицій: 15 вересня 2022р., до 24.00 за київським часом.
Процедура закупівлі: оголошення про закупівлю, без використання спеціальних електронних систем
Мінімальна кількість учасників: розгляд пропозицій та вибір переможця відбудеться за умови надходження мінімум трьох пропозицій від Постачальників.
Форма подачі пропозицій: в електронному вигляді на електронну адресу Замовника.
Електронна адреса замовника послуг: [email protected]
Види послуг: 82.19 – фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність; 18.12 – друкування іншої продукції.
Загальний опис закупівлі: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» оголошує про закупівлю за спрощеною процедурою (без використання спеціальних електронних систем) послуг друку з метою реалізації проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії» в рамках гранту за проектом ПРООН «ЄС за діалог: Сприяння трансформації конфліктів на Південному Кавказі та республіці Молдова».
Загальна інформація про замовника: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» (код ЄДРПОУ 39586828), Поштова адреса: 32302, Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Лермонтова, буд. 9, кв.8, тел. +380505779828, адреса електронної пошти: [email protected], відповідальна особа – голова правління ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» - Іван Харченко.
Джерело фінансування: грантова угода № CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17 за підтримки ПРООН.
Критерій вибору переможця: мінімальна кошторисна вартість, своєчасне виконання послуг.
Основні кваліфікаційні критерії (специфікація закупівлі): друк матеріалів з носія у кількості 14265 сторінок на білому папері формату А4; брошурування 35-40 сторінок паперу формату А4 390 екземплярів.
Перелік необхідних документів: копія свідоцтва про державну реєстрацію; копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань; цінова пропозиція в довільній формі.
Процедурні та організаційні вимоги до постачальника:
- Постачальник погоджує з Замовником форму, умови та остаточну специфікацію послуги;
- Постачальник має бути офіційно зареєстрований як суб’єкт діяльності, мати відкриті відповідні КВЕД для здійснення діяльності;
- Постачальник забезпечує належне та вчасне оформлення змістовного та фінансового звітування;
- Постачальник погоджується з тим, що право власності, права інтелектуальної та промислової власності на результати виконання/надання послуги, звіти та інші документи, що стосуються цього проєкту, переходять до Замовника;
- Постачальник гарантує, що серед осіб, пов’язаних з закупівлею відсутні організації/особи, занесені до списків обмежувальних заходів ЄС та України;
- Постачальник погоджується з правом Замовника запитувати додаткову інформацію для уточнення та підтвердження відповідності Виконавця кваліфікаційним критеріям закупівлі;
- Постачальник погоджується з правом Замовника у будь-який час до факту укладання договору про закупівлю товарів з переможцем відмінити проведення закупівлі та результатів розгляду пропозицій;
- Постачальник погоджується з тим, що Замовник не рецензує надіслані пропозицій та не надає роз’яснення щодо відхилених пропозицій та обраного переможця;
- Постачальник погоджує с Замовником фіксовану вартість послуги дії всього договору;
- Постачальник погоджується з можливою затримкою оплати терміном до двох місяців.
- Замовлення виконується частинами, відповідно з графіку заходів, термін виконання замовлення не перевищує двох робочих днів.
Загальна сума фінансування: відкрита цінова пропозиція.
Валюта ціни послуги: українська гривня.
Форма розрахунків: договірна, розрахунок безготівковий.
Просимо надсилати пропозицію згідно у довільній формі на електронну адресу Замовника: [email protected].
Коментарі