Як керівник громадської організації, освітнього закладу або власник бізнесу, ви знаєте сильні та слабкі сторони своєї компанії краще, ніж будь-хто інший.
Постійно проводячи стратегію змін та впливу свого бренд, ви виведете свою компанію на наступний рівень.
Яка різниця між хорошим брендом і великим брендом?
Це, насамперед, стійкий позитивний досвід клієнтів, досвід ваших співробітників і рентабельність інвестицій, а також історія бренду, яка демонструє прагнення компанії позитивно впливати на суспільство.
Як стати брендом змін і перевершити очікування суспільства та вашої цільової аудиторії?
1. Що робить вашу компанію унікальною?
Ваші чудові бізнес-стратегії та маркетингові стратегії виділяють вас серед конкурентів у вашій ніші чи галузі. Ваші стратегії – це те, що лежить в основі мети марення історії змін.
2. Яким є ваш клієнтський досвід?
Це найважливіший крок ваших дій.
Люди хочуть вірити, що підтримуючи вашу компанію, вони підтримують щось більше.
З одного боку, це ваш внесок у позитивні зміни в суспільстві, а по-друге, дайте своїм клієнтам розуміти і відчувати, що їх чують і підтримують.
3. Який досвід у ваших співробітників?
Лояльні посли всередині створюють лояльних послів ззовні. Співробітники, як і клієнти, повинні відчувати підтримку та задоволення від контакту з вашим брендом.
Розвивайте культуру своєї компанії та підтримуйте відкрите спілкування зі співробітниками, щоб зрозуміти та почути їхні потреби, вирішити проблеми ваших співробітників і надати вашій команді можливості брати участь у вашій стратегії змін у спільноті.
4. Який у вас авторитет?
Окрім досягнення ваших основних бізнес-цілей, стратегія позитивних змін матиме позитивний вплив на історію вашого бренду.
Як PR-фахівчиня, хочу додати, що всі ваші ініціативи та історію потрібно поширювати та ділитися.
Скромність – це дорога в нікуди.
Мої професійні поради для власників бізнесу та PR-команд.
Український startup PRNEWS.IO – це перша у світі платформа, де бізнес зустрічається зі ЗМІ. Легко побудувати комунікації, спланувати PR або маркетинговий бюджет, розмістити прес-реліз про свою подію, експертну статтю в регіоні, який вас цікавить, і для цільової аудиторії.
Послуги платформи корисні не тільки для глобальних компаній або представників е-комерції, але
й для регіонального малого та середнього бізнесу з амбіціями заявити про себе в потрібному
регіоні та цільовій аудиторії вже сьогодні, а також для предстанків громадського сектору, які мають бути прозорими для своїх донорів.
Клієнти українського стартапу PRNEWS.IO можуть планувати свої бюджети на маркетинг та
просування, публікувати новини, прес-релізи та рекламні статті у 50 тисячах ЗМІ з 200 країн світу, у
52 тематичні категорії. (https://pressroom.prnews.io/250140-New-Channels-to-Promote-Your-Business-50-Thousand-News-Websites-from-Across-the-World.html)
Це універсальний сервіс для створення та обміну новинами та історіями з усім світом на ваших умовах: PR-ідеї, які працюють!
Юлія Матвєєва
експертка з PR, маркетинових комунікації та міжнародного партнерства
https://www.linkedin.com/in/yuliyamatvyeyeva/
Коментарі