bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

«Зміна реальності»: що робить ваш бренд унікальним?
10.01.2022

Як керівник громадської організації, освітнього закладу або власник бізнесу, ви знаєте сильні та слабкі сторони своєї компанії краще, ніж будь-хто інший.

Постійно проводячи стратегію змін та впливу свого бренд, ви виведете свою компанію на наступний рівень.

Яка різниця між хорошим брендом і великим брендом?

Це, насамперед, стійкий позитивний досвід клієнтів, досвід ваших співробітників і рентабельність інвестицій, а також історія бренду, яка демонструє прагнення компанії позитивно впливати на суспільство.

Як стати брендом змін і перевершити очікування суспільства та вашої цільової аудиторії?

1. Що робить вашу компанію унікальною?

Ваші чудові бізнес-стратегії та маркетингові стратегії виділяють вас серед конкурентів у вашій ніші чи галузі. Ваші стратегії – це те, що лежить в основі мети марення історії змін.

2. Яким є ваш клієнтський досвід?

 Це найважливіший крок ваших дій.

Люди хочуть вірити, що підтримуючи вашу компанію, вони підтримують щось більше.

З одного боку, це ваш внесок у позитивні зміни в суспільстві, а по-друге, дайте своїм клієнтам розуміти і відчувати, що їх чують і підтримують.

3. Який досвід у ваших співробітників?

Лояльні посли всередині створюють лояльних послів ззовні. Співробітники, як і клієнти, повинні відчувати підтримку та задоволення від контакту з вашим брендом.

Розвивайте культуру своєї компанії та підтримуйте відкрите спілкування зі співробітниками, щоб зрозуміти та почути їхні потреби, вирішити проблеми ваших співробітників і надати вашій команді можливості брати участь у вашій стратегії змін у спільноті.

4. Який у вас авторитет?

Окрім досягнення ваших основних бізнес-цілей, стратегія позитивних змін матиме позитивний вплив на історію вашого бренду.

 Як PR-фахівчиня, хочу додати, що всі ваші ініціативи та історію потрібно поширювати та ділитися.

Скромність – це дорога в нікуди.

Мої професійні поради для власників бізнесу та PR-команд.

Український startup PRNEWS.IO  – це перша у світі платформа, де бізнес зустрічається зі ЗМІ. Легко побудувати комунікації, спланувати PR або маркетинговий бюджет, розмістити прес-реліз про свою подію, експертну статтю в регіоні, який вас цікавить, і для цільової аудиторії.

Послуги платформи корисні не тільки для глобальних компаній або представників е-комерції, але
й для регіонального малого та середнього бізнесу з амбіціями заявити про себе в потрібному
регіоні та цільовій аудиторії вже сьогодні, а також для предстанків громадського сектору, які мають бути прозорими для своїх донорів.

Клієнти українського стартапу PRNEWS.IO можуть планувати свої бюджети на маркетинг та
просування, публікувати новини, прес-релізи та рекламні статті у 50 тисячах ЗМІ з 200 країн світу, у
52 тематичні категорії. (https://pressroom.prnews.io/250140-New-Channels-to-Promote-Your-Business-50-Thousand-News-Websites-from-Across-the-World.html)

Це універсальний сервіс для створення та обміну новинами та історіями з усім світом на ваших умовах: PR-ідеї, які працюють!

Юлія Матвєєва

експертка з PR, маркетинових комунікації та міжнародного партнерства

https://www.linkedin.com/in/yuliyamatvyeyeva/

Контакти

  • https://www.linkedin.com/in/yuliyamatvyeyeva/

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.