Конференція №1 в світі з різноманітності та інклюзії, в якій взяли участь більше 2000 учасників і 80+ спікерів з усього світу, завершилася після 8 днів інтенсивних сесій. Global Inclusion Online Forum 2021 був організований компанією CFC Big Ideas і став другим щорічним онлайн заходом, який зібрав провідних світових фахівців з питань різноманітності та інклюзії, HR-консультантів та активістів напряму.
Перші два дні включали в себе виступи запрошених спікерів, панельні дискусії та конкурс стартапів. Наступні шість днів – практичні воркшопи. Також в цьому році вперше були додані в програму Inclusion Business Awards, Online Expo і спецпроект «100 слів про різноманітність та інклюзію». Були обговорені такі важливі теми, як інклюзивне лідерство, працевлаштування людей з інвалідністю, гендерна рівність, інклюзія LGBTQ+ спільноти і т.д.
«Різноманітність та інклюзія – це шлях, який ми проходимо разом. Я щиро вірю, що це шлях, у якого немає кінця і який робить нас всіх краще. Подібні заходи та обговорення рухають всіх нас вперед один для одного і для наших команд», – говорить Стів Білт, генеральний директор Smile Brands & Smiles for Everyone Foundation.
Спікерами Форуму стали представники найбільших міжнародних організацій та корпорацій: Deloitte, Forbes, Intercorp, GitLab, Microsoft, MindGym, Moody’s, Smile Brands, Sun Life, UN Globe та інші. Спонсори форуму: Moody’s – глобальна компанія з комплексної оцінки ризиків, MindGym – фахівці зі зміни поведінки і Sun Life – провідна міжнародна організація з фінансових послуг.
До GIOF приєдналися лідери Acosta, Amazon, Boeing, Facebook, Google, Honeywell, LinkedIn, McKinsey & Company, Siemens, SunPower і Wayfair. Більшість учасників були з Північної Америки - 70%, тоді як 20% - з Європи, 7% - з Австралії, 30% - з Азії, Південної Америки і Африки. Форум охопив всі часові пояси, довівши свій глобальний статус.
Обговорюючи гендерну рівність, учасники дискусії наголосили на важливості нейтральної з гендерної точки зору реклами та запропонували проводити сліпі співбесіди як один з можливих способів вирішення проблеми. Експерти зробили акцент на тому, що намагатися міняти жінок так, щоб вони відповідали робочим місцям, є помилкою, і наголосили на важливості створення належного середовища для всіх.
«Важливо розуміти, що більш гендерно рівне робоче середовище служить перевагою для кожного з нас, тому що саме в цьому середовищі жінки можуть бути самими собою, впроваджувати інновації, вільно висловлюватися і, як результат, бути більш ефективними», – каже Мішель Пенелопа Кінг, експерт з гендерної різноманітності.
Також була обговорена тема расових упереджень. Спікери зробили акцент на тому, як змінилася ситуація в світі після вбивства Джорджа Флойда. Вони поділилися методами, за допомогою яких компанії можуть отримувати інформацію про расову інклюзії на безкоштовних платформах і D&I ресурсах. Наприклад, вони можуть використовувати Textio, який коригує описи вакансій і допомагає усунути їх упередженість, змінюючи і пропонуючи різні слова.
«Я завжди говорю, що якщо ми можемо це назвати, ми можемо це змінити. З іншого боку - якщо не назвеш, то і не зміниш. Ми повинні говорити про расизм в робочому середовищі, якщо у нас є хоч якась надія боротися з цією проблемою», – говорить Ембер Хайкс, директор з питань справедливості та інклюзії в ACLU.
Спікери поділилися власними історіями про вплив несправедливості і упереджень на життя людей і компаній. Вони обговорили зобов’язання корпорацій щодо забезпечення та інтеграції різноманітності і інклюзії в свої стратегії і розповіли, що таке нездорова інклюзивність і як вона проявляється.
«Різноманітність та інклюзія можуть дійсно вплинути на вашу майбутню життєздатність і життєздатність організації, частиною якої ви є. Якщо ми не запровадимо цю політику, то ми не зможемо розвиватися і відображати швидко мінливий світ», - каже Дженніфер Браун, засновник і генеральний директор Jennifer Brown Consulting.
Захід завершився оголошенням про форум 2022 року, який збере більше 100 спікерів, представить ще 3 панельних дискусії, збільшить кількість відвідувачів і введе нові тенденції в цій області. The Global Inclusion Online Forum також стане платформою для просування різноманітності та інклюзії, а також обміну цінним контентом з усіма, хто прагне зробити свій бізнес більш інклюзивним.
Організатор заходу CFC Big Ideas – міжнародне комунікаційне агентство з питань стратегічних комунікацій. Створена в 2003 році, компанія зарекомендувала себе реалізацією міжнародних BIG IDEAS проектів. Портфоліо компанії включає в себе громадські ініціативи, які проводилися під час щорічної зустрічі в Давосі, саміту G20 в Аргентині, Генеральної Асамблеї ООН та ін.
За додатковою інформацією звертайтеся до Анни Крис, керівниці практики різноманіття та інклюзії в CFC Big Ideas, за адресою [email protected].
Коментарі