22 листопада 2019 року Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) провела вебінар «Facebook як інструмент ефективної комунікації для ОГС». Під час онлайн-зустрічі слухачі дізналися, як досягнути кращих результатів у комунікації з цільовими аудиторіями та ознайомилися з інструментами для покращення контенту в Facebook.
Спікеркою вебінару виступила координаторка проектів Ресурсного центру ГУРТ Катерина Полякова. Зокрема, на вебінарі розглянули плюси та мінуси створення Facebook-сторінки. Переваги:
1) міжнародність та унікальна відвідуваність: щодня цю соціальну мережу використовують понад 1 млрд користувачів
2) портрет аудиторії Facebook дуже широкий і охоплює фахівців із багатьох галузей, вік яких коливається від 20 до 50 років
Недоліки:
1) процес залучення користувачів (engagement) на Facebook cтає деталі складнішим
2) органічне охоплення стрімко падає
3) формат Facebook більше нагадує новинну стрічку, ніж соцмережу
Також учасники дізналися, як, для чого та які інструменти використовувати для формування детального опису цільової аудиторії.
Складові успішного посту:
Приклади інструментів для створення яскравого контенту:
Усі зацікавлені у детальному ознайомленні з правилами та інструментами використання Facebook як ефективного інструменту комунікації ОГС можуть переглянути запис вебінару нижче.
Вебінар «Facebook як інструмент ефективної комунікації для ОГС» відбувся у рамках Програми технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) у співпраці з ініціативою Eastern Partnership Civil Society Facility, що фінансується Європейським Союзом. Його зміст є виключною відповідальністю автора і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.
Коментарі