Асоціація сприяння самоорганізації населення розпочала моніторинг та оцінку роботи «гарячих ліній» і електронних звернень центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ). Це вже третє дослідження Асоціації щодо оцінки якості роботи сервісів, які відповідають за роботу зі зверненнями громадян.
Мета проєкту - сприяти підвищенню ефективності роботи телефонних «гарячих ліній» і електронних звернень ЦОВВ. У рамках проекту експертна група працюватиме над виявленням проблем і «вузьких місць» у їх функціонуванні та над розробкою та просуванням обґрунтованих рекомендацій щодо їх вирішення/усунення.
Для того щоб оцінити якість роботи «зі зверненнями громадян до ЦОВВ, дослідницькою групою Асоціації, будуть здійснені контрольні звернення через електронні сервіси та телефонні «гарячі лінії». В рамках дослідження також будуть проаналізовані: нормативна база, що регламентує роботу «гарячих ліній» та електронних сервісів; дані щодо статистики звернень до ЦОВВ (кількість та основні питання, що турбують громадян).
Асоціація реалізує проєкт спільно із партнерськими організаціями:
22 жовтня 2017 року була проведена установча робоча нарада дослідницької групи у м. Києві. Під час зустрічі експерти проекту узгодили всі організаційні питання щодо польового етапу дослідження.
Ознайомитись із звітами за результатами попередніх моніторингів Асоціації можна за посиланням: http://samoorg.com.ua/vydanny/
Проект «Моніторинг та оцінка роботи «гарячих ліній» і електронних звернень в органах виконавчої влади» реалізується ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”.
Коментарі