Інноваційні тренди цифрової економіки породжують нові можливості використання маркетингових інструментів.
У м.Суми відбувся тренінг “Основи digital/цифрового маркетингу”, який зібрав власників, менеджерів та спеціалістів мікро-, малого та середнього бізнесу, які виявили бажання навчитися правильно і якісно просувати в інтернеті та соціальних мережах власну продукцію або послуги.
Тренінг проводила Даша ШИГАЄВА, Head of Digital Strategy / Skykillers, цифровий маркетолог із 15-річним досвідом роботи в інтернет-маркетингу, керівник понад 300 інтегрованих цифрових маркетингових кампаній для таких брендів, як BOSCH, Johnson & Johnson, Imperial Tobacco, Danone, Carlsberg, UNICEF, Colgate Palmolive тощо, що отримали 7 нагород Effie.
Учасники тренінгу отримали нові компетенції з:
Також отримано практичний досвід зі створення медіа плану та специфіку використання новітніх інструментів просування бренду, товару або послуги.
Організатор тренінгу: Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Суми за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Контакти організаторів:
https://www.fb.com/business.support.centre.sumy/
http://www.bisc.org.ua
(050) 407 33 54, [email protected]
Коментарі